Advertising-ul, om la om pe tot terenul

De-a lungul vremii am avut nenumarate discutii despre viitorul supertehnologizat care paste advertisingul. Si pe noi, care ne aflam la celalalt capat al lui 🙂

Bogdan mi-a trimis astazi un link in care imi semnala uriasul pas inainte catre personalizarea comunicarii publicitare facut de Boom. Si mi se pare fair sa consemnam acest lucru, chiar daca unii aparatori ai drepturilor consumatorilor deja comenteaza critic.

Acum sa te vad Mariane, ce inventezi sa le iei fata Boomilor.. 🙂

6 gânduri despre “Advertising-ul, om la om pe tot terenul

  1. Salut Dom’ Profesor,

    Reusita lucrarea celor de la BOOM, sunt insa de parere ca un profil complet al consumatorului il ai si daca afli pe ce a dat banii pana la urma. Mai clar, exact in perioada in care studiezi la ce se uita un individ sa vezi si ce produse cumpara. Sa vezi ce ambalaje are in cutia de gunoi. Nu glumesc !

  2. marian,
    stiu ca nu glumesti. una din tehnicile de cercetare neconventionala si de racordare la consumatori folosita de John Griffiths cand a venit la Scoala IAA (Next Level) a fost sa analizeze impreuna continutul a doua cosuri de gunoi de la doua familii. Side kick-ul lui la acest curs a invatat the hard way tehnica asta in noaptea dinainte 🙂

  3. Sal’tare,

    Ma bucur ca nu respingeti cautarea prin gunoaie. Imi dau seama ca macar in forma figurata ni se intampla tuturor cateodata. Pornind totusi de la dorinta de a intui cat mai bine consumul unui individ si marcile catre care el e orientat, indiferent cu ce fel de mesaje ar fi bombardat, cred ca mai putem inchipui o metoda.

    Putem concepe un card de cumparaturi, la folosirea caruia utilizatorul sa aiba diferite avantaje materiale. Acest card sa fie valabil doar in magazinele dotate cu scanner de produs. La scanarea produselor codurile de bare respective ar putea fi transmise unui server central care va acumula date despre deprinderile de cumparare ale titularului utilizator de card.

    Ce ziceti, pare reciproc avantajos ?

  4. Sal’tare Dom’ Profesor,

    Multe chestii sunt gandite in paralel de oameni din diferite colturi ale planetei, oameni care n-au nici o legatura intre ei. Istoria a cunoscut multe asemenea cazuri. Eu am vrut doar sa-i arat lui Bogdan ca treaba geniala a celor de la BOOM poate fi mai departe imbunatatita.
    In plus, la treaba asta cu cardurile de cumparaturi ar exista cel putin doua variante de abordare care diferentiaza macar formal implementarea. Cardurile de cumparaturi pot fi emise de un lant de magazine sau de o banca. Ramane atunci de vazut cine culege si vinde datele despre consumator. Mai e loc de vreo firma de cercetare ?

Lasă un comentariu