Ce fac duminica? Si eu vacantez. Si eu, si eu, si eu..

Si eu fac parte din cei xx% care considera ca o mini vacanta este mai importanta decat votul. De ce? Pentru ca nu mai am nicio umbra de incredere in clasa politica in general sau vreun politician in particular. Niciunul. Iar daca as fi ramas in Bucuresti, as fi votat in alb, culoarea blamului/blatului politic. Si pentru ca nu sunt si sper sa nu ajung niciodata sa vorbesc in numele a ceva mare si important (natie, romani, tineri care asteapta cu narile deschise a fi educati de minti si suflete nobile, spirit civic, democratie etc.) nu adresez niciun indemn. „Eu doar v-am cautat ca sa va spun sa nu contati pe mine”. Contati pe propria constiinta. Este singura instanta pe care merita sa o descoperiti si de care sa tineti cont. Un sfat? Nu ascultati niciodata de sfaturile altora. De ce? „Multi va vor binele. Nu vi-l lasati luat” (Sfantul Murphy)

Puncte de vedere ale unor analisti politici si oameni de comunicare pe care ii respect profesional.

Si inca un motiv pentru care nu merg la vot, de data asta legat de comunicare. Colegii care nu pot sa cuvante stiu de ce.

Romania Reala, din nou un pod prea indepartat pentru politicieni

12 gânduri despre “Ce fac duminica? Si eu vacantez. Si eu, si eu, si eu..

  1. Dane, nu contrazic nimic din ce zici – am vazut si altele, mai deprimante. Stiu si alti oameni de bine cu pareri similare celor exprimate de tine.
    Si totusi ma intreb daca solutia nu ar fi sa facem toti politica. Macar mai eliminam din buruieni. Ce zici?
    Eu o iau usor pe calea asta si incerc sa sper. Dar am senzatia ca multi abandoneaza in jur – inclusiv din colegi si prieteni care lucreaza in comunicare politica. Si totusi, daca abandonam, ce mai ramane?

    Ionut

    p.s. Iti recomand serialul Shinsengumi (49 de episoade) – ti le pot da eu. Ai sa intelegi de ce.

  2. ionut,
    ca sa o citez pe T’Pol: „it’s only rational to assume that..”. Este vorba de o concluzie logica. Mi-am indeplinit toate obligatiile de cetatean simplu vreme de multi ani. Am mers la vot si am incercat sa imi aliniez vectorul individual la cel al societatii. Nu am vazut insa nicio evolutie pozitiva in zona politica. Este vorba de o simpla concluzie logica: as da dovada de prostie sa perseverez si sa investesc resurse emotionale si cognitive in aceasta zona. Cat despre intrarea in politica, nu o voi face niciodata. Am citit si interactionat cu prea multi oameni politici pentru a mai crede. Dar daca tu vei face acest pas, te sprijin 😉

  3. Good God, si eu care-mi faceam probleme ca e pe duca unitatea de la calculator…incredibil…nici sa nu se mai oboseasca ultimul sa stinga lumina 🙂

  4. nici eu nu votez, nu am nici o sectie in zona si nu merita sa dau banii pe avion. plus ca ne-au trimis noua astora din „diaspora” niste candidati toti unu si unu. de curiozitate, m-am uitat pe lista cu candidati din orasul meu natal, cand am plecat din tara, candidati de acum ai pd-l erau conducerea prm 🙂 superb ce sa zic.

    mi-e groaza si scarba de circul de dupa, de combinatii si intelegeri, de cum o sa se pupe intre ei aceiasi oameni care ieri se scuipau. deh, asa-i politica, si in sua se fac mizerii, dar macar aici n-am auzit de traseisti politici.

    brrr, gata cu politica, ca mi-e scarba 🙂

  5. crezi ca amintirile placute din mini vacanta vor fi mai puternice decat cei vei simti in urmatorii 4 ani in care vei fi „reprezentat” de persoane pe care le-au ales semianalfabeti sau simpatizanti ai gratarelor cenzurate de dl.geoana?

  6. vorbeam de lup inainte de ora 21…iata, dl.geoana tocmai ne spune ca psd va veghea.nu mai conteaza la ce..suntem pe maini bune.enjoy it!

  7. Dezgustul celor cu pregatire superioara a dus la (cf Realitatea TV – din memorie):
    50% din votanti au 10 clase
    34% din votanti au liceul
    16% din votanti au studii superioare
    QED.

    Deci, viitori guvernanti sunt alesi de oameni cu 10 clase sau cu liceul (nr. de clase nu are legatura cu bunul simt sau calitatea omului, releva doar pregatirea lui intelectuala si eventual, capacitatea lui de a discerne informatia).
    Iar ceilalti, mai „intelectuali” se vor lamenta inca 4 ani si vor spune ca oricum „politica e jenanta” si plina de pomeni. Pai daca cei mai susceptibili la astfel de stimuli se duc la vot…
    Avem ce meritam oricum.

    Ionut

    p.s. PD-L si PNL vor guverna impreuna din fericire, asa ca am scapat de stanga de data asta.

  8. Pingback: Vorbe fara fapte… « Razvan Capatina’s blog about direct marketing

Lasă un comentariu