IAA Garage Days..

Zilele trecute (nu mai ştiu când, în ultima vreme toate seamănă între ele..) am fost la o parte dintr-o întâlnire IAA, invitat fiind în calitate de „implicat” într-un proiect frumos: Şcoala IAA. Frumos, dar foarte time and hair consuming..În fine, despre acesta am să povestesc dupa ce are să fie on air, iar membrii boardului vor avea dezlegare la vorbe. Cred că voi avea însă nevoie de „aprobarea” lui Victor D., distins membru al comunităţii de marketing şi advertising, care mi-a pricinuit una dintre cele mai frumoase surprize ale anului trecut la nivel uman. În multele ore petrecute împreună, am acumulat o mulţime de poveşti şi de vorbe de duh, dar cu mult mai important decât acestea, o doză consistenta de autoironie.
Dar să mă întorc. Cred că a fost o întâlnire istorică pentru că a avut loc în sediul IAA, aflat în plin proces de amenajare (mi-am adus aminte, a fost în ziua în care au fost -5 grade celsius în Bucureşti..) şi când spun din plin, mă gândesc la avântul începutului🙂
A fost o atmosferă genială, mai multe petale din floarea marketingului şi advertisingului autohton în jurul unei mese spartane, care beneficia pe o latură de caldura a două radiatoare, într-o secţiune a unei încăperi imense, cu zidăria la vedere, urmărind o prezentare superprofi pe un ecran. Repet, – 5 grade afară, maximum 4-5 înăuntru.
M-a frapat atmosfera de început de construcţie mare care m-a dus cu gândul la începuturile Microsoft, HP sau Apple. Pe alţii de acolo, mai familiarizaţi cu politics-urile marilor companii, atmosfera „cvasi conspirativă” la revoluţia din 48, sau chiar la 23 august🙂
Noi nu avem garaje ca americanii, dar avem construcţii în curs de amenajare (abia acum am înţeles reclama Zapp şi am conştientizat insight-ul..).
Era să uit, s-au făcut două fotografii cu telefoanele mobile. Sper ca cei care fac site-ul să aibă curajul să le ridice la lansarea oficială..Dacă nu, încercaţi să intraţi în posesia lor..
Mă bucur că am fost acolo pentru că este o poveste pe care chiar că o poţi spune cu mândrie peste doi, trei ani, la gura sobei, când această organizaţie are să fie una dintre cele mai importante pentru industriile de comunicare din Romania, dacă continuă cum a funcţionat anul acesta. Şi mă bucur pentru experienţa atmosferei, îmi plac de nu mai pot poveştile de succes care încep într-un garaj..

6 gânduri despre “IAA Garage Days..

  1. Precum Cretu Raducan aka Johnny Raducanu spunea „daca America este tara tuturor posibilitatilor, Romania este tara in care totul e posibil”

    Cat despre unde va fi in 3 ani…

    Hmm, hard to see future is…
    In integration to trust have we, yeeesss
    huge possibilities we have,
    doing much more of absolutely nothing can we, (hope not)
    fulfill our destiny we have.

    Trust in force… NEAMULEE

  2. Sa speram ca IAAA-ul chiar va avea totusi acel rol mult asteptat, de antrenor al agentiilor de creatie, care sa stimuleze inmultirea numarului de traininguri la nivel de industrie (dincolo de scoala care se adreseaza aspirantilor in publicitate).

    Caci in conditiile actuale, cu un John Griffiths nu se face primavara…🙂

  3. IAA are proiecte foarte frumoase. Daca va fi aleasa tot echipa actuala de management (ceea ce este foarte probabil pe principiul ca daca cineva face ceva bine, i se mai da de lucru tot lui..) veti asista la proiecte faine. Dar nu stiti asta de la mine🙂
    inclusiv training-uri!

Lasă un răspuns

