Un Tetelu de exceptie

De obicei citesc Catavencu cu o intarziere de o saptamana. Pe indelete, savurand incet, incet fie la masa, fie cand am cateva minute libere, nu foarte multe – pentru ca l-as termina prea repede. Fiind unul din cititorii fideli si discreti (il citesc de la primul numar cu aceiasi pasiune de universitar pietar) mi-am dezvoltat si tabieturi, un adevarat zig zag intre rubrici si pagini. Am facut aceasta introducere lunga si deplasata pentru a imi justifica faptul ca semnalez un jurnal tetelian deosebit cu intarziere de un numar (nr.8, 28 feb-6 mar 2007). de regula gandurile lui telelu le citesc printre ultimele, laolalta cu gandurile despre fotbal (sport pe care nici acum nu reusesc sa il plac, in ciuda spectacolului gratuit si savuros pe care mi-l ofera aproape zilnic cohorta de vedete sportive si fete de show biz care gravitationalizeaza in jurul lor). Deci mare atentie: Dumnezeu face „stend up comedii”. Merita. Autorul, il stiti, ala de respira greu la creier (cum s-au exprimat cu gratie la adresa lui unii din colegi in timpul interviurilor pentru o evaluare organizationala pt. Academie, la care am avut sansa sa particip personal) nu s-a mai putut ascunde de data asta. Finalul este de suflet: „mami, atunci cand pot sa mor? pot sa ma duc acum?”. Nu prietene, inca nu poti..mai ai cateva spectacole..

Un gând despre “Un Tetelu de exceptie

  1. eheeeee, articolul asta m-a dus cu gandul la colegii mei de facultate. sase prieteni si toti „academicieni”. in fiecare zi de miercuri puneam bani laolalta si cumparam pretiosul ziar. nu ca nu ne-ar fi ajuns banii sa ne cumparam fiecare cate un exemplar ci pentru ca avea alt farmec. era un ritual al nostru.
    singura problema era la „impartirea” ziarului: cine citeste primul jurnalul lui tetelu?

    acum primesc ziarul la birou si abia apuc sa-l citesc in metrou unde, este inevitabil sa nu razi. din cand in cand se mai uita duios la mine cate o doamna mai in varsta: „saraca! si e tanara”

Lasă un răspuns

