Olimpiadele Harniciei Comunicarii

Saptamana viitoare este plina de conferinte la Olimpiadele Comunicarii. La una din ele am sa particip si eu (stategie, consumatori etc.). Se anunta interesanta pentru ca vin Razvan Matasel si Sorin Psatta. Eu oricum sunt plictisitor, cunoasterea consumatorilor este foarte putin spectaculoasa. Research-ul este fata de strategie cum este contraspionajul fata de spionaj. Doar Kim Philby-ii ajung personaje de film, cine se prinde ca este ceva altfel cu ei niciodata..Pentru juniorii sau aspirantii la industrie e mai folositoare decat cele 5-6 beri alternativa. Mai ales ca stategia e la moda. Vin fete frumoase de la comunicare si ASE. Mai pastrati-va un pic de farmec de la Ziua Barbatului si pentru conversatie.
Mai sunt si altele, se anunta interesante cele cu politicieni. Mergeti sa ii intrebati de ce drk l-au dat jos pe Base sa ne stricam noi un we sa il punem la loc🙂
In fine, ne vedem acolo..

6 gânduri despre “Olimpiadele Harniciei Comunicarii

  1. as fi venit sa te ascult pe tine (asa plictisitor cum spui ca esti se intampla sa ai lucruri destepte de comunicat🙂. Dar mi-ei erodat elanul cu fetele frumoase de la comunicare si ase… in orice loc m-as duce dau peste un tip de concurenta🙂🙂 iar pe asta cu studentele aratoase n-am cum o eclipsa … However. mi-ai (re)suscitat un pic interesul cu dezbaterile politice … acolo s-ar putea petrece niste conversatii efervescente. Si acolo am putea capata noi definitii pentru notiunea de „strategie” ….

  2. mihaela,
    mentiunea despre fete era pentru baieti, de regula la facultatile de profil sunt mult mai multe fete si se destabilizeaza audienta🙂
    ca sa nu mai vorbesc de vorbitori, care nu se mai concentreaza pe continut, ci pe aspect🙂 (am glumit Razvan, nu da la operatie!)
    intuitia mea este ca anul acesta centrul de greutate va fi la politic. cred ca si la olimpiadele harniciei avem de-a face cu mode, anul trecut a fost PR-ul, acum 2 ani publicitatea..oricum e mai usor la politica, acolo toata lumea se pricepe🙂 iar la publicitate le-au dat din start doritorilor un mesaj tip stop pe piept: gandeste-te de 2 ori inainte de a te inscrie. Iar cand l-au mai si vazut vazut pe Naumovici cum se poarta cu mielul dupa ce innebuneste..(sa stiti ca asa a fost intotdeauna, acum doar v-a aratat cum face cand lasa controlul la o parte). iar Capanescu a fost magistral, are stofa de actor. vad deja un spot numai cu publicitari..

  3. Am fost, am ascultat, mi-a placut…. si continut si aspect🙂 .
    In schimb n-am inteles ce era atat de normal – dupa cum s-a exprimat fata cu intrebarea – in faptul ca e studenta la SNSPA … cred ca sufar de alergie la snspa, sau mai bine spus la o anumita categorie de studenti, si spun asta chiar daca sunt la master acolo.
    Vorbitorii se exclud🙂

  4. oana,
    nici eu. ipoteza mea este ca unii studenti de la SNSPA sunt foarte activi la astfel de evenimente de comunicare si au dezvoltat un soi de „constiinta monopolista”🙂

  5. Razvan,
    M-am exprimat atat gresit, cat si incomplet. nu ma refream la aspectul prezentarii tale, ci al persoanelor din sala, care pot afecta modalitatea de prezentare a continutului. Prietenii stiu de ce🙂

Lasă un răspuns

