Fabulospirituali pana la capat. Eu te-am facut, eu te omor..

Ca intotdeauna la romani, doar cand cineva misca ceva intr-o directie, poate determina alti romani sa isi uneasca vointele si competentele pentru a critica, strica sau opri acel ceva. Nu ma numar printre fanii entuziasti ai conceptului fabulospirit pentru branduirea Romaniei, dar nici printre adversarii lui inversunati. Nu poti spune insa la doar cateva luni dupa ce a fost lansat si s-au investit resurse si timp in acest proiect ca este gresit si trebuie oprit. Pe ce te bazezi bai Cocosila cand spui asta? Ai facut research in tara si in strainatate?

Este mult mai rau sa opresti fara sa pui nimic in schimb un astfel de proiect doar pentru ca s-au schimbat domnii. Pana cand gasiti ceva mai bun si mai amplu, fabulospiritul isi face teaba. in felul lui. acum ce facem? ii impiedicam pe romanii din strainatate sa voteze. Doar atat stim sa facem cu eficienta: sa interzicem, oprim si amana.

Pentru lipsa de minima inteligenta si competenta profesionala de care ministerul de externe da dovada din plin prin aceea ca opreste aceasta campanie din senin, ii acord cinstea de a fi prima entitate careia ii urez Drop Dead.

5 gânduri despre “Fabulospirituali pana la capat. Eu te-am facut, eu te omor..

  1. De ce il opresc, s-au schimbat niste baieti pe acolo?
    Intradevar e ciudat, nu de alta dar eu eram extrem de curioasa macar de a afla unele rezultate partiale referitoare la acest demers.
    „E.T. phone home” , ca vin si eu cu tine…

  2. un articol pe aceeasi tema scrie sever voinescu in ultimul numar din dilema (SV nu poate fi banuita de simpatii cioroiesciene/liberale, acestia tocmai respingandu-i candidatura pentru posul de ambasador al Romasniei in SUA)
    unele dintre argumentele invocate sunt foarte pertinente si nu e nevoie decat de un minim contact cu concetatenii nostri (mai degraba mediat.o sugestie ar fi o emisiune de la protv realizata de jugaru si un reporter de la stiri,singura editie pe care am vazut-o, din intamplare, era despre cum au sarbatorit romanii 1 mai)

  3. un articol pe aceeasi tema scrie sever voinescu in ultimul numar din dilema (SV nu poate fi banuit de simpatii cioroiesciene/liberale, acestia tocmai respingandu-i candidatura pentru posul de ambasador al Romaniei in SUA)
    unele dintre argumentele invocate sunt foarte pertinente si nu e nevoie decat de un minim contact cu concetatenii nostri (mai degraba mediat.o sugestie ar fi o emisiune de la protv realizata de jugaru si un reporter de la stiri,singura editie pe care am vazut-o, din intamplare, era despre cum au sarbatorit romanii 1 mai) ca sa te convingi de fabulospirit

  4. cezara,
    am sa urmaresc articolul, sunt curios. dupa mine campania are un fundament izvorat din realitate. poate formularea conceptului nu este cea mai fericita, dar ceva exista.

  5. mariana,
    da, il schimba pentru ca s-au schimbat „baietii”. iar la noi cand se schimba conducerea se schimba si ce au facut cei de dinainte. motivul pricipal pentru care nu se leaga nimic de ani de zile pe tema branding-ului de tara.

Lasă un răspuns

