O noua rubrica

Din nou Catzavencu mi-a luat-o inainte🙂
Una din rubricile noi si foarte suculente ale publicatiei este cea a lui Istodor despre cine sa mai moara pentru ca merita. Din plin. De multa vreme ma gandeam la o astfel de categorie, dar nu am avut curajul sa deschid cutia pandorei, mai ales ca noi romanii avem in gena sociala critica. Iar apoi nu imi pot permite sa ma „cert” cu branduri care sunt fara indoiala influente.
Mi-a dat curaj faptul ca s-a mai gandit cineva la asta. Si faptul ca unele chiar merita.
O fac doar pentru privire uimite si pline de scepticism ale acelor oameni carora le vorbesc cu credinta si entuziasm ca preocuparea pentru CRM, CSR, loyalty si alte programe SF pentru branduri despre care citesc in cartile de branding sau de marketing se va regasila un moment dat si la noi. Ca managerii sau custozii brandurilor vor intelege ca valorile acelui brand sunt transmise si de ei, de organizatia lor, cei care le vand, de cei care le repara sau care le utilizeaza etc. Ca un brand inseamna mult mai mult decat vanzarea unui produs de care ai uitat dupa ce l-ai vandut. Consumatorul nu este numai o preafrumoasa domnita ce urmeaza sa fie cucerita, el este si nevasta brandului (asa cum bine ne invata Ogilvy: „The consumer isn’t a moron; she is your wife”🙂 )

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s