Mesaj catre prietenii discreti

Am fost foarte uimit in ultima vreme de semnalele pe care le-am primit “face to face” despre acest blog. Pe care le primesc de la oameni din cele mai diverse locuri si medii. Cu o sclipire complice in ochi imi spun, de regula la sfarsitul intalnirii: “iti citesc blog-ul. si mai am cativa colegi care o fac”. Sau de la prieteni care imi spun ca au cativa colegi care se distreaza cand intra la mine pe blog. Nu ma pricep sa imi activez device-urile si facilitatile de tracking a traficului. Am inteles ca unele sunt foarte sofisticate si ca acestea iti pot oferi informatii extreme de precise. Dar chiar daca voi sti vreodata, nu am de gand sa le activez. Mai bine sa nu stiu. Nu vreau sa pic in capcana traficului. Imi aduc aminte de lupta surda intre doua bloguri care sunt in top 4 pe platforma unde sunt gazduit si eu (wordpress): “lumea lui gramo” si “de ce uram barbatii”. Fiind si eu supus efectului de “band wagon” am intrat destul de des pe acestea incercand sa gasesc retetele succesului si” sa fur meserie”. Am tras o singura concluzie: nu voi reusi niciodata sa scriu in acel fel. Iar retetele cu ingrediente picante nu le consum niciodata in public. Asa ca m-am resemnat sa descopar din noi aceasta lume pas cu pas. Cu poticneli si pasi pe langa. Dar macar este poteca mea. Asa cum ne invata orientul, poteca incepe de sub pasii tai. Si chiar un drum de 10.000 de li incepe cu un singur pas (10000 la chinezi insemna cel mai mare ordin de marime, aproape intreg universal masurabil – ex. cele 10000 de fiinte dintre cer si pamant etc.). Spuneam de cele doua. Unul dintre ele (“de ce uram barbatii”) este atat de agresiv feminist incat am hotarat imediat ce m-am lamurit despre ce este vorba sa nu il mai citesc ever. Cea mai mare pedeapsa pe care o poate primi cineva in noua realitate comunicationala este sa fie ignorat. Ma uitam cu uimire si tristete la barbatii care postau replici acide la adresa domnitei consumate de lupta cu barbatii din jur si cu femeia din ea. Orice replica inseamna trafic. Adica posibilitatea ca vocea care ii enerveaza sa fie mai puternica. Daca chiar vreti sa o pedepsiti, nu mai intrati.

Simt nevoia de a multumi tuturor celor care intra aici (atat prietenilor care scriu, cat si celor discreti, si poate mai mult celor din urma), chiar daca scriu posturi prea lungi si prea rare, nu stiu sa asez cum trebuie fotografiile, mai folosesc reguli gramaticale de acum 20 de ani, nu verific spelling-ul, nu sunt consecvent in ceea ce priveste temele, nu toate sunt interesante sau nu raspund tuturor in timp util. Si mai pot continua pe cateva randuri. Toate acestea le fac insa cu sinceritate🙂

11 gânduri despre “Mesaj catre prietenii discreti

  1. Dan
    Eu nu sunt printre cei discreti, asa ca imi permit sa dau cu commentu’.🙂 Am dat din intamplare de blog-ul acesta si am ramas placut impresionat de modul in care scri si nu de faptul ca doar scri, asa cum o fac multi. Eu nu pricep de ce, mai nou, toata lumea trebuie sa-si faca un blog. Adica nu am nimic cu ideea in sine, insa e o multime de bloguri pe care sunt doar BALARII si nimic mai mult. De la stiri copiate din ziare, de la tv, sau mai stiu eu de unde si pana la fel de fel de subiecte care nu-si au rostul pe un blog. Sunt de parere ca putine bloguri sunt interesante, spun ceva, transmit ceva si merita citite. Eu m-am convins relativ uosr de cele oferite de acest blog, de cele scrise de tine, drept consecinta m-am abonat zilnic la blogul tau.🙂

    Despre partea cu traficul si toata acea poveste, din nou sunt de acord. Blogul meu face in Septembrie 1 an de zile si abia 2-3 colegi de facultate (de grupa) au dat de el, acum de curand. Si asta pentru ca au cautat nu stiu ce pe net si au mi-au vazut numele prin acea lista. Niciodata nu cred ca voi scrie pentru trafic sau cu alte scopuri. Cred ca am ceva de spus si vreau sa-mi exprim parerea pentru ca eu consider ca ma pricep suficient de bine incat sa ofer informatii valabile si precise celor interesati de ceea ce scriu eu. Aaa, ca voi face si trafic cu timpul, asta e partea a doua si probabil va fi rezultatul bunelor articole pe care le public.

    In concluzie, scrie asa cum ai facut-o pana acum, mie imi place ce gasesc aici la tine si sper sa nu te schimbi. La mai mare!🙂

  2. Din nou iertare! Am batut la usa, m-am sters atent pe picioare si am patruns iar in acest spatiu din care multi au ce invata.
    Scriu si citesc zilnic (ganduri, cugetari, farame de realitate cotidiana)
    Parcurg zilnic ca intr-un rital cateva bloguri din care se poate invata ceva, din care zilnic cei care scriu parca doresc sa impartaseasca si altora din surplusul lor de framantari , de ideei.
    Eu una cred si sustin cu tarie ca ideeile si gandurile bune ale oamenilor trebuie sa fie publice. Asa poate vom reusi sa ne transformam sa devenim mai buni, mai intelepti, mai rabdatori unii cu altii.
    Ar fi pacat ca cei care scriu si o fac si bine sa inchida doar pentru ei cu lacate grele insemnarile zilnice.
    Multumesc ca existati, si ca aveti timp sa scrieti si sa impartasiti cu noi din bogatia de ganduri si sentimente pe care zilnic le acumulati.
    (iertare din nou ca am intrat asa neinvitata/ella)

  3. pana nu de mult cand aveam 30 min intre 2 intalniri sau inainte de un grup intram pe wikipedia sau pe amazon sa mai ma uit dupa sf-uri, jucam o misiune dintr-un FPS sau citeam hotnews. acum intru pe blog.
    anyway, nu mai vorbiti asa ca ma emotionez. si urmeaza in curand un post care sigura va starni din nou comentarii extrem de dure. A fost din nou licenta la SNSPA! am o recolta absolut impresionanta de perle. si doi castigatori detasati. stay tuned!

    multumesc mult.

  4. tocmai micile imperfectiuni si sinceritatea cu care scrii fac acest blog sa fie interesant. asa ca tu continua sa mergi pe poteca ta si sa scrii articole cel putin la fel de interesante ca cele de pana acum.

  5. Pingback: e - Relatii Publice » Blog Archive » Numai respect!

  6. lupta surda intre doua bloguri care sunt in top 4 pe platforma unde sunt gazduit si eu (wordpress): “lumea lui gramo” si “de ce uram barbatii”.

    What was that again?

  7. Eu as zice, ca cel mai bine ar fi sa vorbim despre carti, filme sau orice altceva.
    Eu doresc cati mai multi cititori tuturor bloggerilor!
    Si totusi vreau sa subliniez faptul ca eu nu imi amintesc ca Domnul Profesor sa se fi adresat cuiva cu „mata”, acolo de unde sunt eu, „mata” se foloseste doar in piata, in limbajul familiar si regional si acest pronume personal de politete reprezinta cel mai scazut grad de respect.
    Macar atat.
    Si in final, ce carti spuneti ca ati mai citit in ultimul timp, ce filme ati mai vizionat?

  8. 99% adevar.doar ca Gramo nu s-a luat niciodata la tranta cu Eloa. Invers da, respectiva duduie, suparata pe toti feciorii din lume, a gasit timp sa se ia si de Gramo intr-un post. vezi doamne, doar dezbracati pe la mare au reusit performanta sa fie NO1, in dauna ei. In fine, oameni destepti, tribul Gramo nu au replicat acidei Eloa, in fond nu merita oboaseala si timpul pierdut.
    In rest…scrii bine, asa ca la buna citire!

  9. gabriel,
    aceasta a fost prima impresie, pe care mi-am exprimat-o iute si fara sa ma gandesc la consecinte.
    scuze daca am tulburat niste ape adanci. nu sunt foarte la curent cu relatiile dintre bloggeri. a fost fara intentie negativa la aresa celor doi.
    daca am facut vre-o boacana, scuze catre ambele parti.
    multumesc pentru limpezire, inseamna ca este altfel decat pare la prima vedere..
    am sa ii urmaresc pe gramosi

Lasă un răspuns

