Saptamana trecuta am avut scutire medicala

Am absentat din info-sfera digitala o saptamana, dar am avut „scutire medicala”. Oricum insa, scuze de absenta. Dupa ce vineri saptamana trecuta am fost la sutinerea lucrarii de doctorat de care va vorbeam atunci (agentiile de publicitate ca organizatii intensiv cognitive) am plecat direct la mare intr-n we prelungit (cu luni). Si am prins bineinteles traditionalul blocaj de vineri seara. Ca e mare, ca e munte, plecarea din acest oras asediat din interior inseamna blocaj. De data aceasta imediat dupa ce iesi de pe „autostrada” soarelui. Iar socul este cu atat mai mare cu cat pe aceasta poti sa iti lasi piciorul greu peste pedala de acceleratie. Doua tiruri s-au ciocnit frontal. Priveliste spectaculoasa. Si pentru ca orice lucru bun pe lumea aceasta este interzis sau ingrasa (eu as aduce „completarea lui Petre: „sau se plateste mult mai scump decat estimai la inceput”), cand m-am intors marti a trebuit ca pe langa cele obisnuite intr-o zi de munca obisnuita (SSDD), a trebuit sa platesc scump pentru momentele de libertate. In cea mai scumpa resursa dintre toate: timp. Dar am depasit bariera celor 1000 de km si am putut testa putin mai „aplicat” performantele dinamice ale unei Honda Accord. Multumit deplin. Singurul lucru care m-a ingrijorat este faptul ca si la beep km/h pare ca mergi doar cu 130km/h. Masina te fura foarte tare si iti altereaza perceptia. Habitaclul iti confera un sentiment distinct de siguranta, iar faptul ca la beep km/h inca mai poate urca cu 20-30km/h ca sa depasesti un Passat care se taraie cu beep km/h pe autostrada nu ajuta deloc la adoptarea unui stil de condus preventiv. I have to do smth. about this..Turkish ma prevenise, dar pana nu esti tu la volan, nu crezi.

Abia acum am ajuns la nivelul de „event horizont”. Am fost asa de haituit incat am uitat ca miercuri seara a fost balul de absolvire al studentelor de la SNSPA, la care in mod traditional particip. Iar putinii profesori care merg de obicei la acest tip de eveniment nu mi-au reamintit. Bineinteles, „more for me..” Dar nu-i nimic, la cat eram de obosit, mai mult imi pierdeam din reputatia profesionala. Nici nu va imaginati cat damage pot sa faca asupra unui creier obosit 100 g de gin. Mai rau ca 500 ml. de SKOL..

5 gânduri despre “Saptamana trecuta am avut scutire medicala

  1. ionut,
    nu vreau sa ajung ca Andrei Gheorghe care a spus intr-un context public ca a fumat un joint si s-a sesizat militia din oficiu. mai stii ce cap de creta sta on line si ma trezesc cu citatie? deja am cateva puncte in minus. noroc ca mama mea inca are carnetul valid, desi nu a condus niciodata. cred sa se crucesc militienii cand fac un match intre datele de pe carnet si poza de la radar🙂
    ssss..

  2. :)) Pai sa stii ca pentru mine, deja te-ai dat de gol oleaca. OK, poate n-a fost 200, dar sigur ai fost aproape. Ai spus prea multe, Passat, +20-30 km/h in plus… deja e suficient sa imi dau seama de viteza.😀

  3. ionut,
    mi-am dat seama ca te-ai prins..
    una din placerile mele secrete este de a scrie si vorbi in mai multe registre. L-am citit pe Eliade la 18 ani si m-a fascinat de atunci constant ideea de limbaj esoteric. Ca si cea de organizatii de acest tip. De aceea ma antrenez permanent in a transmite in acelasi mesaj mai multe. Mi-a placut foarte mult ideea lui Robert Jordan (ciclul Dragonului), un Fiction absolut superb, despre limbajul Aes Sedai. Nu minteau niciodata, dar toate vorbele lor aveau intotdeauna mai multe intelesuri🙂
    Deci da, Passat-ul ma enerveaza. Nu as conduce unul nici daca l-as primi gratis. Mai bine imi iau o Toyota Yarris la mana a doua🙂

Lasă un răspuns

