O carte pe saptamana. 6.

O alta carte interesanta pe care am inceput sa o citesc zilele acestea este Marketingul adresat femeilor. deocamdata am rasfoit-o si la prima vedere pare interesanta. Stiu ca atunci cand am lucrat la cartea de comportamentul consumatorului am sapat mult dupa teme de acest tip si am gasit destul de greu materiale. iar acum multe intr-un singur loc. cool.
Si bineinteles, Chemarea Mall-ului. Am citit-o acum 2 ani in engleza si mi-a placut. Parca chiar Razvan (Matasel) mi-a imprumutat-o. Sunt foarte curios daca si cat din lucrurile din carte se vor intampla si in Romania. Urmaresc fenomenul foarte atent. Un factor de presiune catre fenomenul mall-izarii, dar care nu pare atat de evident la prima vedere, este transportul. respectiv dificultatea de a te deplasa in locatii indepartate. de ex. pt mine este o aventura sa merg in carrefour. mai bine merg in cora, desi nu sunt la fel de multumit. sau pentru a ajunge in IKEA trebuie sa imi planific cu o saptamana inainte, ca sa nu imi petrec tot we in trafic..
tot din acelasi motiv merg in mall vitan la film, desi ma enerveaza teribil locatia.

anyway, merita si aceasta. ma bucur ca au inceput sa apara si astfel de carti si la noi. De Aaker nu mai vorbesc, este un must de tip axioma.

3 gânduri despre “O carte pe saptamana. 6.

  1. Da, cartile sunt foarte interesante. Le-am citit si eu si avand chiar un client in zona ne-au venit si niste idei (de fapt am combinat putin ceea ce stiam cu insight de acolo si a iesit ceva interesant si de impact).

    Marketingul adresat femeilor e foarte interesant pentru ca arata si diferentele intre barbati si femei – nu numai in calitate de consumatori. Din punct de vedere al marketingului evidentiaza insa de ce e important sa te adresezi femeilor, cum sa faci asta si ce vei obtine.

    Foarte placute (sper sa nu fie o suparare Dan – eventual poti sterge aceasta parte a commentului meu – insa voiam sa spun ca niste review-uri se pot gasi si la PRwave.ro – sectiunea Books Wave – sunt speciale – adica nu luate de altundeva ci scrise de noi. Nu dau linkuri – sa nu exagerez totusi cu reclama 🙂 – desi este o recomandare care sper sa le fie de folos multora. Marketingul adresat femeilor este la rubrica Marketing si Chemarea mall-ului – alta carte foarte placut scrisa si cu informatii utile prezentate interesant – e de gasit la Afaceri. Se gaseste si Aaker).

    Lectura placuta si inspiratie tuturor!

Lasă un răspuns

