Cei 7 ani de acasa ai GMP-ului

Asta noapte am fost la petrecerea GMP, dupa o prima parte de AdBreak. Ambele cu aceiasi tema, leii de la Cannes. De regula nu scriu despre petreceri de agentie, dar aceasta chiar a fost pentru mine reusita. Foarte putina ideologie organizationala, un discurs sincer si emotionat al lui Felix, capitanul corabiei GMP, prezenta lui „Preshe” (Base), discursul lui simplu, oameni din industrie facand poze si dand mana cu Preshe, free bar, racoare (Fratelli social club), colegi din industrie cu care am socializat la bara, muzica suficient de discreta ca sa poti vorbi si altceva in afara de yes, yes madam Condolizza, of course you are right, o discutie interesanta cu Iulian Toma despre acest blog siamede. Pana pe la 0:30 cand am plecat eu nu se lasase cu poale in brau si dansuri pe mese. Probabil respectul pentru unul din primii lei publicitari a triumfat. Intr-un cuvant, o petrecere simpla si onesta, care a transmis valorile organizatiei.
Ma bucur mult ca am castigat prin Starcom (si nu Starlink ca in versiunea precedenta..) (membru al grupului Leo Burnett) si GMP si imi pare rau ca porcii televizuali nu au luat nimic. Rivalitatea dintre aceste doua agentii a dat in cele din urma si roade dulci.

7 gânduri despre “Cei 7 ani de acasa ai GMP-ului

  1. „Ma bucur mult ca am castigat prin Starlink (membru al grupului Leo Burnett) si GMP si imi pare rau ca porcii televizuali nu au luat nimic.”

    Din greseala probabil, ai scris Starlink in loc de Starcom🙂

  2. Laurentiu,
    Scuze, mi s-au lipit firele de la stirea ca se muta in alt sediu. Bineinteles ca este Starcom. Mea culpa.
    Dar sa fie intr-un ceas bun si sa fie vorba de o premonitie. Mi-a spus mie odata o tiganca florareasa de la care am cumparat flori intr-o dimineata la prima ora ca „am mana buna”🙂 A facut niste gesturi magice cu banii, s-a atins cu ei pe barbie si a murmurat ceva printre gingii (nu mai avea dinti). A zis in final ca simte ca am suflet bun si ca are sa vanda bine in ziua aceea🙂 Am plecat plin de respect. Daca era Adevarata Nepoata a Mamei Omida din Voluntari?!?

  3. a avut si coverage media interesant. El Preshe a anuntat la petrecere pentru prima oara public ca vrea sa candideze pentru inca un mandat. si ca isi va face campanie tot cu gmp. Vorba lui Murphy: „don’t touch a running sistem..”🙂

Lasă un răspuns

