Lansarea cartii „Efectele publicitatii”

Ieri am fost speaker la evenimentul de lansare a primei carti a editurii IAA. V-am mai povestit despre ea, istoria numelui in limba romana etc. Este cartea care mi-a consumat 8 we din aceasta primavara. Simteam ca innebunesc lucrand la ea, cand afara infloreau copacii si hainutzele de primavara. Dar am trecut si peste asta..
O recenzie decenta gasiti pe site-ul IAA, ca si modalitatea de a o procura on line. Lucrez si eu la o recenzie pentru o revista de specialitate, cand o am gata o postez (desi va avea 2-3 pag. de word..).
Opinia mea sincera despre aceasta carte:
– este foarte buna ca si ghid „la indemana” (eu o vad ca un fel de „ce sa faci daca ai o problema de sanatate pana vine doctorul”). potrivita in biblioteca oricarei agentii, mai ales pentru „induction”
– are o grafica foarte prietenoasa si americaneasca
– excelenta pentru new entry in industrie sau pentru cei care simt nevoia sa isi sistematizeze informatiile din unele domenii ale publicitatii. bineinteles, pentru studenti.
– are niste studii de caz actuale si bine structurate dupa modelul EFFIE, care sustin capitolele respective
– un engine de cumparare on line – foarte important
– dimensiuni prietenoase, poate fi bagata in geanta fara sa ocupe mult, pentru a o folosi la prezentari de ultima ora

Initiativa privind infiintarea unei edituri a industriei cred ca este una foarte frumoasa, in ideea unui portofoliu de specialitate care va acoperi o gama larga, de la lucrari pentru incepatori la unele foarte specializate. Daca vanzarile merg si proiectul editurii este viabil financiar, continuam cu titluri mai specializate.
In rest, lansare frumoasa si clasica. La Green Hours, la mijlocul zilei. Am avut si participanti🙂 Speakeri din target, atat clienti cat si studenti. Onest si echilibrat (doar 3 boarderi: eu, Cristina Simion si Felix la 3 beneficiari). In mod normal ii depaseam numeric net, ca doar trebuie si noi sa ne laudam cu proiectele care ne ies🙂
In concluzie, cei 25 de roni se merita. chiar si numai pentru calitatea „de lucse” a hartiei si imaginile la rezolutie mare. Pofta buna!

7 gânduri despre “Lansarea cartii „Efectele publicitatii”

  1. mi-ar fi placut sa vin la lansarea acestei carti. dar daca spui ca a fost in mijlocul zilei cu siguranta nu as fi putut pleca de la birou. ma bucur ca ati „avut si participanti”. de altfel, nici nu ma indoiam de acest lucru.
    o sa trec pe la carturesti sa cumpar cartea si poate revin si cu un comment.
    iar pentru editura…la cat mai multe carti publicate!🙂

  2. Daca livrarea este pe masura publicitatii ( m-ati convins usor) atunci o sa primesti un feedback foarte rapid pentru ca am si comandat-o. Sa vedem:)

  3. the king is alive,
    te rog sa imi dai feedback. sunt foarte curios sa primesc ecouri de la cine care chiar citeste cartea🙂
    am primit deja de la oameni care doar au „rasfoit-o”🙂
    despre livrare nu garantez nimic. Posta este „the middle man” in aceasta afacere. Si stii parerea mea: „kill the middle man”..

  4. Hai sa-ti zic. Am luat cartea in mana… prima impresie: excelenta.

    Am inceput s-o citesc… Si cum am un stil foarte ‘minutios’ de citit am inceput cu prima pagina. Si treptat, pe masura ce avansam, am inceput sa am o nedumerire: cei care au editat si publicat cartea nu sunt de profesie editori si tipografi?

    De ce? Pai, de exemplu:

    1. pag. 8 – cuvinte scrise cu CAPS LOCK dar cele care aveau si diacritice scrise cu litere mici: STOICHIta (un exemplu)
    2. ultimele silabe de pe paginile din stanga, respectiv primele silabe de pe pagina din dreapta sunt aproape lipite in cotorul cartii. Tragi de carte ca sa poti citi fraza pana in capat, nu exista nici un fel de margine a foilor in partea cu cotorul, deci la mijloc. Am citit destule carti la viata mea (defect profesional) dar nici una tiparita in acest fel… o fi un nou trend in tiparituri… Probabil ca sa mai depuna omul si masa musculara daca tot presteaza activitate intelectuala… si sa-si mai si rupa cartea (ca sa se vada ca e citita, nu?)
    3. paginile legate aiurea in carte… iar o fi vreun nou trend sa citesti pagina 17 imediat dupa pagina 32 (te mentine vigilent, probabil vroiau editorii sa vada daca „te prinzi” sau nu)… Capitolul 2 legat de 2 ori in carte… inca n-am ajuns prea departe ca sa vad ce capitole lipsesc (atunci probabil chiar ma voi enerva).

    Fascinant, intr-adevar…

    Daca am nervi sa citesc o carte tipartita in acest fel poate revin cu opinii referitoare la continut. Caci forma stim cu totii ca nu conteaza… doar e o carte depre publictate, nu? Chiar nu conteaza forma in acest domeniu.

    Really now? Is this book a joke?

    No other comments…

  5. Am citit. Cartea asta chiar e buna. De apreciat exemplificarile si studiile de caz. Este o introducere, introducere care trece insa de primul nivel – informatiile sunt suficient de complexe pentru ca un incepator sa-si faca o imagine dar si pentru ca un cunoscator sa-si structureze informatiile.

    Asadar… de apreciat efortul de a traduce si adapta cartea… chiar este utila. Pacat de erorile de tipar…

  6. no name,
    multumesc de feed back. am sa il trimit si eu mai departe. regret foarte mult aceste incidente. a existat si recenzor si editor😦
    no comment..

Lasă un răspuns

