Prima promotie scoala IAA

In sfarsit prima promotie a scolii IAA, despre care am vorbit atat de mult, unul din proiectele noastre cele mai dragi. Am incheiat frumos si vesel, asa cum ne sade bine celor din industrie, intr-un club/cafenea. Imi scapa numele, nu am fost prea atent. Dar foarte ok.
Ne-am inmanat diplome unii altora (si absolventii au dat diplome profesorilor, o idée neasteptata si creativa, care ne-a facut sa radem cu pofta). Nici aici nu au scapat de feedbak, oferit cu generozitate si competenta germana de Afrodita. Diplomele pentru noi au fost inmanate cu intelepciune, la sfarsit. Seful de promotie a primit ca bonus un salt cu parasuta. Iar toti absolventii prietenia noastra si o mana intinsa oricand ar avea nevoie de ajutorul nostru. Adevarul este ca ne-am atasat mai mult decat le-am spus. Asa este intotdeauna cu prima promotie. Dincolo de toate acestea insa, cred ca cel mai mare beneficiu pentru ei a fost faptul ca au invatat sa lucreze in echipa. Ma uitam chiar in noaptea aceasta la The Apprentice (mai pe scurt: You’re fired!!!) si imi aduceam aminte de episoadele in care echipele au avut de facut task-uri de marketing si advertising. Si ca cel mai greu lucru le-a fost sa lucreze in echipa. Cred ca aici am reusit cel mai frumos: sa ajutam pe 16 oameni din companii si locuri foarte diferite sa se inteleaga, imprieteneasca si sa lucreze impreuna in echipa. Chiar daca acesta ar fi singurul lucru pe care aceasta scoala l-a realizat pana acum, eu as fi impacat. O alta caramida la baza unuia dintre obiectivele nedeclarate ale boardului actual: construirea unei comunitati. Daca sunteti pe frecventa, va multumim. Victor, ca intotdeauna, cel mai fericit 🙂
Sa fie intr-un ceas bun.

Asteptare
asteptare-1.jpg

asteptare-2.jpg

Impreuna
cu-totzii.jpg

Feedback
feedback.jpg

more-feedbak.jpg

Cu Victor
cu-victor.jpg

Inmanare
inmanare1.jpg

Diplome profesori
diploma-victor.jpg

diploma-mihai.jpg

Lasă un răspuns

