Cartea Ignorantei

Cand am plecat in vacanta mi-am facut o provizie consistenta de carti. Fiind adept convins al relaxarii pasive prin zacere la soare cu o carte in mana ca principala metoda de recuperare dupa un an de munca, cartile mi-au fost inevitabil un ingredient activ pentru o vacanta reusita. Incep in ordine cronologica, cu una din categoria „mijloace de transport in comun” (metrou, avion, autocare etc.). Cartea Ignorantei, de la Nemira. O carte simpla, usor de citit si foarte interesanta. Un fel de hai sa iti arat ca nu esti atat de destept pe cat te crezi. Englezeasca, deci iti spune cu umor fin ca lucrurile sunt foarte altfel decat ai invatat la scoala. Excelenta pentru avion pentru ca te enervezi ca scoala generala si liceul sunt pline de lectii eronate si asta te face sa uiti de emotia decolarii sau aterizarii. Merita. Eu am ramas surprins de cate prostii am invatat in scoala si de cate lucruri de cultura generala imi lipsesc. Si inca ceva. Foarte utila pentru pick-up lines (ex. „Pissy, stii tu oare cate galaxii se vad cu ochiul liber? Sau cat de inalt este al noulea cer?” – in functie de moment) sau conversatii generale in care vrei sa transmiti cat de destept esti. Are si format redus, poti sa o tii in geanta si sa o consulti la baie. apoi sa te intorci casual la grupul in care un destept tocmai monopolizeaza conversatia si sa arunci in treacat: „Apropos, stiti cati ani din viata unui caine sunt echivalentul unui an din viata unui om?” sau „Ce efecte are alcoolul asupra neuronilor?”

Lasă un răspuns

