Despre admiterea la masterul de publicitate de la SNSPA

Deoarece cu adevarat in istoria umanitatii lenea este motorul principal al progresului am ajuns la concluzia ca imi este mai simplu sa postez aici cateva idei despre lucrurile care conteaza la masteratul de publicitate de la SNSPA. Este mult mai usor si mai rapid sa trimit celor care s-au aratat interesati de informatii pe aceasta tema un link aici, decat sa le raspund tuturor intr-un material elaborat. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca este posibil sa nu le spun tuturor acelasi lucruri 🙂 So, tips&tricks:

1. este preferabil ca aplicatia sa fie o prezentare tip ppt din viata publicitara reala. si ca aceasta sa fie facuta de persoana in cauza, sau ca aceasta sa fi participat intr-un fel sau in altul la realizarea proiectului. daca prezentarea nu este facuta de persoana in cauza evaluarea este nefavorabila (and believe me ca se observa in primele 30 de s.) eseurile au dezavantajul excesului de teorie. de aceea, pe cat posibil sa fie cu o finalitate practica. sunt tratate mai degraba sceptic eseurile tip „litere” sau cele care trateaza teme „frantuzesti” (simbolismul reclamelor la parfumuri, semiotica mesajelor publicitare etc.).

2. ne intereseaza oameni care stiu deja cat mai multe lucruri despre marketing si advertising. de aceea cea mai mare parte a intrebarilor provin de aici. cartile lui kotler sunt o lectura obligatorie, esecul la o intrebare fundamentala (ex. care sunt cei 4 p) se dovedeste de obicei fatala. experienta precedenta joaca un rol foarte important. lectura cartilor din bibliografie este extrem de importanta.

3. ne intereseaza oameni motivati si care au de gand sa urmeze in continuare o cariera in aceste doua domenii. cei care vin doar „sa mai invete ceva” sau „sa mai fac un masterat” sunt pe lista dupa cei care au intentii concrete.

4. cu cat prezentarea personala si modalitatea de interactiune cu comisia sunt mai specifice domeniului, cu atat persoana respectiva are sanse mai mari. cea mai mare parte a membrilor comisiei sunt practicieni care trateaza admiterea ca un interviu de angajare.

5. IQ-ul si capacitatea de a face conexiuni pertinente chiar daca nu se stie initial raspunsul tehnic sunt atuuri importante.

6. dress code-ul este de la business casual in sus.

7. raspunsul „la creatie” oferit la intrebarea „pentru ce departament dintr-o agentie de publicitate te vezi potrivit?” este unul nefericit daca persoana respectiva nu este deja unul sau are abilitati artistice native consistente.

Succes!

Probabil de la aceste sugestii se vor ivi alte intrebari. mai dezvolt atunci.

Ad on:

8. partea de cercetare nu este obligatorie (ex. aplicare de chestionar, interviuri etc.) (intrebarea vine dinspre Lavinia, absolventa de sociologie). ea aduce insa fara indoiala un plus.

9. marca autohtona inseamna pre limba noastra un brand (autohton – ex. dacia sau strain – ex. Honda) care sa fie in acest moment activ pe piata noastra. adica nu ce a mai facul Dell in Hong Kong sau prezentarea campaniei Benetton. sau Got Milk? pe care le stiu deja pe dinafara (ele circula de 5-6 ani de la o facultate la alta, de la un student la altul. ambele sunt facute chiar de persoana respectiva 🙂 )

10. daca este un ppt nu inserati video sau audio pt ca nu se proiecteaza. durata interviului este redusa, iar ritmul foarte alert. comisia se uita in prealabil pe proiectul in print (si pe dosar) si stie deja despre ce este vorba, efortul se concentreaza pe intrebari din proiect si detalii din cv

11. „repet inca o data”: nu faceti greseala sa aduceti un eseu tip comentarii pe marginea unor campanii. sau „comentarii de reclame”. sau analize literare/semiotice despre anumite reclame. uram acest gen de eseuri. si oricum de cele mai multe ori fie sunt facute de altii mai demult si la o alta facultate, fie sunt pe langa. imi aduc aminte de o intamplare nostima. am primit la un moment dat o analiza de campanie facuta de un student. 12 pagini. semiotica din belsug, conexiuni, psihanaliza. superincantat pun mana pe telefon si vorbesc cu unul din creativii care facusera campania aceea. ca sa il felicit si sa ii trimit materialul. dupa ce il citeste, imi raspunde: „sa beep! daca ne-am gandit vreo clipa la ce spune omul asta aici! noi am construit pe brief-ul clientului ca sa luam premiu si sa isi vanda produsul. dar e tare, am sa arat si eu la altii sa ma laud la terasa: ba prostilor, iata ce am vrut sa spunem!” (citat din memorie, cu eroziunea de rigoare).

12. facultatea nu are camin si nu ofera locuri in vreun alt camin. nici provizoriu pe durata admiterii. totul este „free for all”

13. numarul de locuri nu este atat de mare. nu stiu de unde si cum s-au vehiculat acele cifre enorme (200 cu 15). anul trecut au fost 50 in total dintre care 10 „la stat”. si anul acesta va fi la fel. intregul concept al masteratului este configurat pentru numar mic de oameni si interactiune. cursurile sunt oricum un fel de strutocamile (expunere cu seminar/workshop).

14. durata unui interviu este intre 5 si 15 min. primele 5 min sunt decisive.

iarasi bafta! 🙂

51 de gânduri despre “Despre admiterea la masterul de publicitate de la SNSPA

  1. multumesc pentru aceste informatii.
    mai am niste intrebari, nu stiu daca dvs. puteti raspunde la toate, dar :
    – care a fost numarul de locuri la buget si cate la cu taxa anu trecut ?
    – exista locuri in camin, repartizate pentru masteranzii de la publicitate si reclama?
    – pe timpul inscriierilor facultatea pune la dispozitie camine in care sa se poate sta,si daca da, stiti care este tariful?

  2. Si pt mine informatile sunt foarte pretioase. Mai am un an de facultate, dar ma gandesc foarte serios sa vin la Bucuresti pt acest masterat. Deci si eu sunt foarte interesata de raspunsul la intrebarile despre camine. 🙂

  3. Lucrez in domeniu si as vrea sa fac acest masterat. Informatiile pe care le oferiti aici sunt pretioase mai alese ca vin direct de la sursa. Ce vreau sa stiu este: pana la urma prezentarea cum trebuie sa arate?Eseu, ppt…?
    Teoretic nu ar trebui sa ma plafonez la eseul acesta atata timp cat definitoriu este interviul. Oricum vreau sa fac un eseu despre viitorul publicitatii si sa ma refer aici la publicitatea online care a luat amploare(bloguri care fac acum mii de dolari :));am nevoie de un sfat:e ok sa abordez acest subiect?ce ma sfatuiti?

    multumesc

  4. Depre locuri, anul trecut ca si anul asta ca sunt 200 in total pe acest master, dintre care 15 la buget.
    In opinia mea, criteriile de departajare, explicate de catre domnul profesor sunt destul de severe pentru cei care nu lucreaza in domeniu..
    Oricum, m-am gandit din start ca daca fac un eseu, oricat de documentat ar fi, nu prea am sanse 🙂
    Succes tuturor!

  5. Pingback: Domn profesor se intoarce : Razvan Matasel

  6. oameni buni,
    intrebarile voastre sunt multe si consistente, asa ca am sa adaug la textul initial, ca sa imi fie mai usor sa le raspund la toate si sa le folosesc si in viitor. deci uitati-va la finalul postului, care va creste 🙂

  7. cafanu,
    de principiu tema este ok. ai insa grija sa nu fie cu informatii vechi si plictisitoare. unul din membrii comisiei si-a terminat in vara asta un master pe tema new media la Londra (Mecca marcom-ului).

  8. Pingback: MCA la zi. Despre eseu « La obiect

  9. si pt cei care vor sa faca licenta la dumneavoastra ce ii sfatuiti? v-am trimis mai demult un mail pe tema asta dar probabil s-a pierdut printre sutele de mailuri venite in timpul cat ati fost in concediu

  10. andra,
    ii sfatuiesc sa caute in alta parte. eu am deja listele pline si pentru februarie si pentru iulie. si sa imi scrie foarte din vreme, pe adresa pe care le-o dau la intalnirea directa, nu pe cea de la comuniare, pe care nu o folosesc deloc (este la impuse din partea facultatii).

  11. Am citit too late ad on-ul..
    Nu inteleg de ce comentariile pe baza etapelor de realizare a unei campanii sunt din start o alegere gresita pentru admitere? „Document de campanie cu comentariile personale ale candidatului” este exact tema de pe site. Acum ca am aflat, prezentarea ppt o sa fie oarecum diferita fata de documentul predat, macar asa sa mai castig puncte la imagine..Sper sa nu fie o problema sa vin cu ceva imbunatatit in fata comisiei.
    Oricum, parca era mai interesant sa fi proiectat noi o campanie decat oricare dintre temele pentru eseuri propuse pe site sau documentul de campanie.
    Multumesc pentru sfaturi!

  12. sa intelg ca listele chiar s-au inchis?…pt ca vorbisem cu d-voastra la Ad’or si ati spus ca e ok si sa revin cu un mail cu tema…am revenit cu un mail dar nu stiam exact tema si a va rugam sa ma ajutati cu o directie…si de acolo s-a rupt comunicarea. nici o sansa sa „se mai elibereze” un loc?

    o saptamana grozava
    multumesc
    andra

  13. lavinia,
    ai inteles gresit. este vorba de comentarii pe marginea unei campanii deja „on air” (sau trecuta), nu despre realizarea unei campanii noi. exact acest tip de abordare vrem sa il incurajam. in brosura este prezentat foarte clar ca temele sunt orientative, si ca din acele „rezervoare” fiecare isi construieste un subiect specific.

  14. Buna,

    M-am trezit destul de tarziu pentru inscriere la Masterat, dar ma gandesc sa urmez aceste cursuri.
    Totusi, as avea unele intrebari, daca se poate:
    1. Ce imi aduce nou un masterat, in comparatie cu ceea ce am studiat deja pe bancile facultatii?
    2. Din cate m-am documentat, pentru masterate oriunde in lume se cere experienta in domeniu de minim 2 ani. Totusi, din cate am vorbit cu unii cunoscuti ce d-abia au terminat facultatea, aceastia s-au putut inscrie fara nici o problema la masterat.
    La SNSPA nu aplica regula in ceea ce priveste experienta?
    3. Am cautat rezultatele la admiterea la Masteratul SNSPA de anul acesta si am vazut cu stupoare ca au fost admisi si candidati ce au avut nota de 5.65 si respinsi au fost doar cei absenti. Este admiterea un proces mai mult de complezenta si de eticheta academica decat un adevarat proces de selectare a candidatilor?
    4. Referitor la admiterea studentilor cu note mici la admitere la masterat, admiterea se face doar pentru a stabili cine beneficiaza de locuri subventionate de catre stat, pe restul locurilor cu taxa putand accede oricine are bani sa-l platesca?

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Deoarece astfel ma documentez pentru o mai buna intelegere a procesului de admitere la masterat, am postat aceleasi intrebari si pe blog-ul D-nei Florina Pinzaru.

    O zi buna.

  15. atena,
    raspunsurile la intrebarile tale:
    1. contactul cu oameni din domeniu (profesorii de la disciplinele de specialitate sunt practicieni)
    2. nu se aplica regula aceasta in Romania
    3. situatia aceasta nu s-a intamplat la masterul de publicitate, despre altele nu stiu nimic pentru ca nu ma intereseaza
    4. idem 3 de principiu. la acest masterat admiterea s-a facut si in acest an si anul trecut (pentru mai de demult nu mai am informatii in memoria de medie durata) peste nota 7

    Vezi ca intre masteratele de la snspa exista diferente foarte mari in ceea ce priveste modalitatea de admitere si notare.

  16. buna dan,
    multumesc pentru raspunsuri. apreciez timpul acordat si sunt recunoscatoare.
    totusi, as dori sa aduc in discutie ceea ce de fapt departajeaza un absolvent de master de un simplu absolvent de facultate. si aici nu vreau sa ma limitez la aspectul pur al „hartiei” dobandite.
    poate percep intr-un mod diferit ceea ce ar trebui sa insemne un masterat si ceea ce se intampla de fapt in Romania. daca regula de experienta nu se aplica, atunci aceste masterate nu pot fi considerate echivalente cu masteratele organizate de facultati din Anglia sau Germania, de exemplu.
    daca orice absolvent de facultate ce isi poate plati cursurile poate urma aceste masterate la snspa, atunci, in opinia mea, ele nu aduc de fapt un „adaos de valoare” persoanei, ci doar un atestat de inca un an jumatate de cursuri. cand ma refer la cursurile de masterat, ma refer de altfel si la cele la IDD si online, care teoretic se adreseaza acelorasi categorii de absolventi, dar masterate la care admiterea se face pe baza CV-ului si a unei scrisori de intentie. pana acum nu am auzit de absolventi de facultate care sa nu fi fost admisi la cursurile IDD si online de la snspa (poate nu sunt intratat de documentata).
    intrebarea mea este: sunt cursurile de masterat din Romania echivalente cu cele din alte state (teoretic un masterand de publicitate din Romania ar trebui sa aiba acelasi statut ca si un masterand de publicitate din Spania, de exemplu)?
    multumesc.

  17. atena,
    fara indoiala ca dpdv continut un masterat de publicitate din Romania nu este echivalent cu niciun masterat similar din tarile cu traditie. eu recomand tuturor sa mearga la Miami Ad School sau Londra, Barcelona sau Africa de Sud. fara indoiala ca ar trebui sa fie mult mai mult. problema este ca nu se poate mai mult in acest moment in Romania datorita unor factori care tin de minister, relatia dintre industrie si sistemul de invatamant, lipsa dotarilor si corpului profesoral etc.
    in aceste conditii dezastruoase, incercam sa facem cat mai multe si zic eu ca este cel mai bun masterat de acest fel din Romania. Nu mai compara insa cu alte tari. Suntem in urma cu cel putin 20 de ani si discutia este absolut sterila. daca lucrezi in invatamant si crezi ca poti sa schimbi ceva in bine, putem sa ne intalnim sa iti spun concluziile mele de pana acum si strategiile pe care le folosesc. tema pe care o ridici este mult prea complexa si depaseste atat puterile noastre, cat si capacitatea acestui canal de comunicare.

  18. buna dan,
    multumesc pentru rapunsurile tale care m-au ajutat in a-mi crea o magine clara in ceea ce priveste programul de masterat din Romania.
    sper ca vom reusi ca natiune sa depasim cei 20 de care ne despart de ceea ce se vrea cu adevarat sa insemne masteratul la noi.
    iti urez succes in activiatea de la snspa.
    multumesc

  19. atena,
    sunt familiarizat cu masteratele de profil din Marea Britanie, Spania, Suedia si unele din State si Africa de Sud. Daca ai nevoie de mai multe info ne intalnim si iti povestesc.
    Daca vrei ceva aplicativ si la nivelul unui masterat public de dincolo iti recomand Scoala IAA. Modulul de entry level incepe in octombrie (in 2-3 saptamani) iar cel de nivel mediu in februarie anul viitor. Detalii despre costuri si structura cursurilor gasesti pe site-ul IAA, sectiunea scoala IAA.

  20. Ce a facut Lavinia? Sunt sigura ca desi nu am vorbit acum de curand cu ea, ca ii urez felicitari. 🙂
    Et moi, je suis entrée au mastaire “Communication, Société et Médias”, in primii 5. 🙂 🙂

  21. Ma bucur sa aud acest lucru.:) Eram sigura 100%. 🙂 Deci nu o sa mai fim colege de suferinta.

    Universitatea din Bucuresti in colaborare cu Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala ofera programul de master in limba franceza, la care m-am inscris eu, intitulat “Communication, societe et medias”. Mi s-a parut o idee buna, pentru ca participa in acest program reputati profesori de la universitatile partenere: Universite de Bourgogne, Dijon, Universite de Nice, Universite Paris III – Sorbonne Nouvelle, Universite Lyon II, Universite de Geneve.

    Dvs. stiti ceva despre acest master? Sper sa fi facut o alegere buna, sunt specializata pe comunicare si Stiinte Politice si se pare ca sunt singura care a mers mai departe pe aceasta idee. Sper sa si castig un premiu nu numai la poezii, ci si la sectiunea de eseu, cu eseul cu care am concurat la admitere master, la niste concursuri la care particip. 🙂 Oricum am observat, ca desi probabil imi doream sa fiu poliglota sau psiholoaga, mi s-a aratat alta cale. Probabil ca ar trebui sa dau examene numai in limba franceza ca iau 9.75 mai repede decat in limba romana. Ceea ce e clar, insa, e faptul ca nu voi uita cat voi trai anul exact in care s-a inventat telecomanda. 🙂

    P.S. – Imi cer scuze pentru ultimele comentarii ale mele foarte stresante din perioada licentei, dar cum ati zis dvs. in postul cu nefericitul dvs. accident, recunosc si eu ca am trecut in acea perioada prin preajma Ei sau a prietenilor Ei…

    Abia astept noile posturi cu cartile pe care le cititi. Mi-am promis si propus sa citesc si eu cartile pe care le cititi si totodata recomandati.

    Cu respect,

    Alice

  22. buna, in ceea ce priveste eseul trebuie sa fie o tema „reala” in sensul ca, acea campanie trebuie sa existe sa fie facuta de o companie sau sa fie propusa de una sau putem face noi o campanie pe o tema care ne intereseaza?mai pe scurt :putem sa ne facem propriul nostru proiect de publicitate?

  23. Unde pot gasi o bibliografie absolut obligatorie pentru a acoperi sfera atat de larga a unui master in publicitate?
    Am absolvit Facultatea de Litere si nu e nici pe departe legata de acest domeniu; doar ca motivatia mea de a patrunde in domeniu este foarte puternica si nu se incurca de acest neajuns; sunt dispusa la parcurgerea materiei necesare pentru a patrunde in gradina acestui domeniu fascinant.
    Va multumesc!

  24. Buna seara …sau mai bine buna dimineata caci m-a prins dimineata cautand informatii despre master pubilicitate si reclama…..si acum ca am gasit (cu foarte multa bucurie) blogul acesta, indraznasc sa va cer o parere.
    Sunt absolventa ASE fac de FINANTE ASIGURARI BANCI SI BURSE DE VALORI si m-ar interesa un master in publicitate….stiu poate suna ciudat avand in vedere fac terminata..( bine nu pot spune ca nu au nicio legatura insa nici nu ma pot lauda ca am terminat o facultate de publicitate ).Mentionez ca mi-as fi dorit sa intru la marketing la ase insa a fost sa fie la finante si nu regret a fost k greu dar si frumos.

    bun si ptr ca am tot lungit-o ..poate oboseala ….ce as vrea sa va intreb :
    1. ce sanse as avea eu de la alta facultate care nu pot spune ca sunt afona in ceea ce priveste domeniul masterului insa nu sunt nici foarte bine documentata cum sunt cei care au studiat ulterior domeniul, dar pot spune ca imi place, ma atrage si ma motiveaza
    2. tema eseului este TENDNTE RECENTE IN PUBLICITATE – as vrea sa stiu daca am libertate de interpretare a temei in sensul daca pot extrapola spre un viitor in publicitate asta dupa ce am facut un scurt istoric, dupa ce am dat niste exemple practice de evolutii in reclame, publicitate( ex pe firme,tari …)
    3. pe langa eseu trebuie sa venim si cu o prezentare power point ori nu e nevoie?

    Momentan cred ca atat sunt prea obosita . Daca as mai putea sa va intreb cate ceva pe viitor, in cazul in care o sa am vreo nelamurire, v-as fi recunoscatoare.
    Va multumesc anticipat

    PS: Stiu ca poate sunteti agasat de astfel de intrebari care probabil vi se par banale, insa pentru mine in momentul asta sunt importante

    A apropo , nice blog, este educativ si asta conteaza destul de mult. Nu, nu o spun ca pe un compliment ieftin chiar e educativ, avem ce invata.

  25. mi-am mai adus aminte o intrebare :
    eu am licenta luata dupa trei ani de facultate pot urma masterul, care din cate am citit pe site e de 1.5 ani sau sunt obligata sa urmez unul de 2 ani?

    ufff am impresia ca pun niste intrebari stupide…cred ca sunt prea stresata si presata de timp…..cum am spus e o alta facultate si nu stiu ecxat care e regulamentul.

    MULTUMESC INCA O DATA.

  26. Buna Dan,

    Inca o intrebare din partea mea:

    Sunt absolventa a Facultatii de Cibernetica, actual angajata pe un post de media in televiziune/presa, si imi doresc sa imi „legalizez jobul” printr-un master de publicitate [foarte drag din care am incredere ca voi invata sa mananc publicitate corect si cu cap, de la voi >> maestri nutritionisti].
    Pe viitor imi doresc sa reusesc sa fac brand strategy [este ceva personal care stiu ca ma va face fericita, si recunosc, si un impuls dat de Paul Markovits], si vreau sa te intreb daca masterul acesta ma va focusa, si ma va directiona catre ceea ce vreau sa fac. As avea nevoie de un raspuns constructiv, cuprinzand pasii pe care ii pot urma pentru a ma apropia de acest domeniu, trecand evident printr-o scoala de rigoare.

    Daca te pot incarca cu inca un mail cu intrebarile si indrumarile de care as avea nevoie, te rog sa imi spui.

    [Incerc sa ma organizez din timp, pentru o eventuala admitere in toamna].

    Cele bune si bafta tuturor la examen!

    • alina,
      cred ca pentru ce vrei tu (business strategy) mai bine te inscrii la Scoala IAA. La master nu ne focalizam atat de mult si atat de tehnic. Da-mi un semn pe mail si ti dau detalii

  27. Buna ziua,

    Sunt studenta anul II la FCRP si vreau sa fac master in publicutate. Am vazut ca ii scriati Atenei in urma cu ceva timp despre un master in Barcelona. Vreau sa va rog daca se poate sa-mi oferiti detalii despre acel master pentru ca sunt foarte interesata. In paralel vreau sa va rog sa-mi oferiti detalii si despre masterul in publicitate de la SNSPA.
    Daca nu e pre mult as vrea sa stiu cum si pana cand va pot contacta pentru lucrarea de licenta .

    Multumesc

    • Denisa,
      despre masteratul de publicitate mai multe decat in cele doua posturi de pe acest blog nu prea am cum sa iti spun. eventual urmareste blogul studentilor de la master pentru un post sumarizator (www.admasters.ro). pentru masterul din Barcelona si lucrarea de licenta (doar daca esti la zi) scrie-mi pe adresa personala pe care o gasesti pe pagina about.

  28. Pingback: Tot despre admiterea la masteratul de publicitate de la SNSPA. Editia 2009. « return to the com(m)unity

  29. Buna ziua,

    ati mentionat la inceput ca este important sa citim cartile din bibliografie. Puteti sa imi spuneti va rog mai exact despre ce carti este vorba, sa imi dati o lista cu autorii si numele lucrarilor lor?De ex. am gasit vreo 12 carti scrise de Kotler, dar nu stiu pe care sa o iau.
    Va multumesc.

    SB

  30. am si eu o intrebare… va rog sa nu o considerati tampita:

    avand in vedere ca blogul asta dateaza din paleolitic (2007 – adica acum 1034 de zile), cutez sa intreb: mai exista master in publicitate/reclame la facultatea de comunicare si relatii publice – snspa?

    nu sunt updatate siteurile, iar pagina asta arata cam ciudat

    http://www.admpubl.snspa.ro/admitere.htm#m3

    danke

  31. idem „vlad – iulie 10, 2010”

    + masterul este complementar sau de aprofundare? adica daca eu am facut cu totul altceva „la viata mea”, iar acum vreau sa ma reorientez, pot face fata doar cu bibliografia respectiva sau dupa primul seminar chelesc?

    multumesc anticipat

  32. Buna ziua,

    Vreau sa va felicit pentru faptul ca sunteti total diferit de celelalte parti din comisie! Ati fost singurul care cel putin in cazul meu v-ati uitat si pe dosarul inscris pt. amiterea la mesterat .Imi pare rau (si am ramas cu un profund „gust amar” dupa ce am iesit din sala de examen) de activitatea „partii mai in varsta ” care cred ca a confundat acest masterat cu un curs de recalificare ! Se pare ca SNSPA nu are nevoie de complicatii si a favorizat si in acest an candidatii cu experienta in domeniu mai vasta decat cei care chiar si-a dorit sa le impartiti din experienta Dvs. Daca lucrurile stau chiar in acest fel ma intreb ce rost mai are sa mai predati cursuri de zi ?! Ar trebui sa transformati acest masterat de zi intr-unul online in care acei deja invatati sa isi achizitioneze doar o diploma caci cum deja dansii stiu, tot scopul este doar hartia ! Nu vreau sa ma laud dar comisia din care faceti parte m-a respins in timp ce am fost deja admisa la alte doua masterate in facultati de stat ( printre primele locuri fara taxa ). Este o diferenta ca de la cer la pamant cum ca Dvs. (comisia ) mi-ati evaluat ” orice alta experienta ” dar nu cea intelectuala cu o nota de 7,6 sau 5 (nu voi spune exact ) in timp ce , celelalte comisii din acele institutii mi-au evaluat cunostintele cu note de 9.50 sau 9 … ( Din fericire la celelalte doua admiteri examenul a constat in evaluarea cunostintelor nu in ani experienta intr-o companie de top / sau nu ) .

    In opinia proprie Dvs personal nu ar trebui sa faceti parte dintr-o astfel de comisie ! Va meritati o pozitie mai „reusita” !

    Sper ca aceasta opinie , chiar daca este a unui om de 24 de ani, sa fie in beneficiul SNSPA si pe viitor, sincer, mai bine se va realiza un test grila ca la Spiru decat sa se mearga pe criteriul : hai la noi ca aici sunt locuri pentru persoane care deja stiu tot !

Lasă un răspuns

