Summit-ul IAA din septembrie

Probabil deja stiti de summit-ul IAA din 26-28 septembrie care va avea loc la Bucuresti. Dupa mine cel mai important eveniment de comunicare ce a avut loc in Romania pana acum si de aceea si unul dintre cele mai importante proiecte ale boardului. Ca intotdeauna in Romania, cele mai multe inscrieri au loc pe ultima suta de metri. O fi fost vacanta, o fi o trasatura culturala („mintea cea de pe urma a romanului”, „s-a inecat ca tiganul la mall” etc.), o fi in padure (stiti, bancul cu Stefan cel Mare ce se ascundea de turci in fantana si facea pe ecoul)..nu stiu. Dar inscrierile se fac tot pe linia dreapta. Bine macar ca se fac si ca cele mai multe agentii si companii au inteles importanta evenimentului. Nu vreau sa vorbesc mult pe tema asta acum, am sa scriu mai multe de acolo (atat cat are sa imi dea voie responsabilii site-ului IAA, care vor avea partea leului🙂 )

Vreau doar sa postez spoturile video ale campaniei (pe care nu o comentez, pentru ca nu vreau sa ma beep colegii de la mccann) si sa comentez o concluzie relevanta. Unul din feedback-urile primite din industrie a fost ca acest summit aduna oameni importanti in marcom-ul european la un nivel institutional si de aceea se adreseaza mai mult colegilor de acelasi nivel din Romania. Si de aceea o buna parte din cei care activeaza in industrie la nivel de „competente” nu se regasesc in ceea ce se va intampla acolo. Adica este mai mult un eveniment la nivel de „sefi de stat” decat „la nivel de experti”. Vreau sa va spun (din ce am tras cu urechea, eu nefacand parte din grupul de lucru pe aceasta tema) ca nu va fi deloc asa. Ca unele subiecte vor fi extrem de tehnice si de recente. Adica nu vor veni doar niste veterani care sa spuna povesti de front din WW2. Ci niste combatanti de pe fronturi calde. Numai pentru Ollins si tot merita.

Nu imi dau inca seama care sunt cauzele acestei perceptii. Poate campania, care nu a vorbit foarte precis despre produs, ci mai mult despre mesajul acestuia. Poate media care nu a fost foarte puternica. Sau poate doar faptul ca managerii din marcom-ul nostru (mare atentie: care se duc la summit!!) nu vor sa isi scoata din productie specialistii ca sa nu le scada ROI-ul.

De aceea inchei cu celebrul indemn national: „Nu dati banii pe prostii, luati bilete la copii!” (sau poate era mai potrivit „Mamelor din lumea intreaga/Eu va dau un singur sfat/Nu lasati copii pe strada/Din cauza lui Barbat” ).

7 gânduri despre “Summit-ul IAA din septembrie

  1. Foarte interesant cum postezi tu comenturi la scriiturile tale🙂.
    N-au cum s-o confunde cu cea de scoala pentru ca aceasta din urma nu a inceput iar cea de summit nu e chiar la ultra frecventa.

  2. Toata comunicarea de summit e ceea ce trebuie, calitativ, insa peste asta, spoturile tv sunt de-a dreptul …chapeau:) Felicitari McCann! Ti-l trimit maine si pe al treilea sa-l postezi.

  3. victor,
    postez si eu, ca sa imi creasca traficul🙂
    peste o anumita valoare de trafic pot si eu sa ma duc la un membru din boardul IAA care este client cu branduri importante sa cer „publicitate mascata”. sau „product placemet”, ca nu stiu cum sa le mai spun🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s