Blogul lui Adrian Nastase

Sunt ca de obicei uluit si confuzat de ceea ce se petrece in viata noastra politica. Nu comentez nimic, pentru ca este „vanare de vant”. Imi reiterez insa dorinta secreta de a reforma intreaga noastra clasa noastra politica cu foarte mare viteza (peste 500m/s). In baleierea fara sens a stirilor, am observat un fenomen interesant, care merita urmarit. Incercarea lui A. Nastase de a reveni in viata politica in general, si cea din PSD in particular. Adica un demers de re-branding. Acum un an de zile as fi spus ca acest demers este lipsit de orice sorti de izbanda. Acum cred ca sansele sale au mai crescut, prin simpla comparatie cu tampeniile monumentale pe care le fac ceilalti. Nu sunt fan PSD sau A. Nastase, dar nu pot sa nu recunosc faptul ca macar incearca sa schimbe ceva. Poate chiar este „pe bune”. Si ca a inceput sa curteze alte target-uri decat cele „traditionale” ale partidului care l-a consacrat: tinerii. Ca si-a facut blog. Ma amuza teribil cand aud prezentatoarele gomoase de la emisiunile de stiri cum spun „a declarat Nastase pe blogul lui”. Ca si coleg de locatie de gazduire (wordpress) ii tin pumnii. Poate reuseste sa isi spele greseala de imagine colosala si inexplicabila pe care a facut-o prin expunerea publica a „muzeului” Nastase. Poate maine, poimaine, purtat de avantul prezentei in spatiul virtual, are sa fie poreclit „Nastase, patru bloguri”, „Nastase, 4 case virtuale”, „Nastase, 4 sms-uri”, sau „Nastase, 4 spoof-uri”. Sunt tare curios daca va reusi.

17 gânduri despre “Blogul lui Adrian Nastase

  1. Daca tot ne amuzam de „prezentatoarele gomoase”: dintr-un anumit punct de vedere, serviciile pe care Nastase le-a adus blogosferei ar putea fi mai importante decat serviciile pe care blogosfera i le va putea aduce lui Nastase. Ce zici?😉

  2. interesant pariu. inca nu stiu ce sa zic. pana acum clar el a adus mai mult blogosferei decat invers, dar cred ca beneficiile ii vor veni masiv in scurt timp. chiar daca ar fi doar de la tinerii „catelandri” din PSD..mi-am propus sa urmaresc fenomenul. oricum are sa evolueze, va fi interesant.

  3. Hmm… azi am intrat pentru prima data pe blogul ‘arogantului’.
    Nu stiu daca sunteti familiari cu un personaj exotic care bantuie forumurile si mai nou blogurile, un adevarat ‘profet’ – Ovidiu Bufnila. Exact de el imi amintesc stilul si multitudinea replicilor de pe blogul lui Nastase. Ca sa nu mai zic ca imi amintesc de chiar Excelenta Sa , domnul Adrian Nastase (dupa cum se exprima un admirator fervent pe blogul lui), in vremurile sale de glorie, cand ne intoxica vazul si auzul cu profilul sau angelic si suavul sau ‘fireste’, pe toate canalele media. Daca cineva ar fi teribil de plictisit si ar catadicsi sa faca o analiza de continut a comunicarilor de aici, ar constata probabil ca multimea de sustinatori si admiratori nu sunt decat reflectii (a se citi clone) ale preastimabilului. Ori este Nastase extrem de disperat si nu face decat sa aplice vechea strategie (aceea a intoxicarii) cu mijloace media mai pe val, ori sufera de personalitate multipla. In orice caz, citind blogul lui nu pot decat sa regret in aceste momente ca internetul este un mijloc de comunicare atat de ‘safe’ (de obicei ma bucur de treaba asta) si ca nu-mi permite sa-i raspund lui Nastase cu o tigaie in cap, ca o brava gospodina veritabila,care nu se lasa dusa de nas de ‘firescul’ Nastase…

  4. clara,
    esti foarte „hotarata”🙂 sper ca nu esti casatorita🙂
    sper ca ai inteles ca eu doar am reflectat la acest fenomen, nu mi-am exprimat aderenta la opiniile sale🙂 oricum, sper sa ramanem prieteni🙂

  5. 🙂

    Cred ca am fost un pic prea plastica in exprimare, de obicei nu sunt agresiva.

    Am inteles demersul, ar fi interesanta o detaliere/analiza a serviciilor pe care blogul lui Nastase le-ar putea aduce sau le-a adus blogosferei.

    Despre casatorie, cred cu tarie ca ‘Good things come to those who wait’, deci sunt inca o partida🙂, dar o sa ma straduiesc in caz ca ca se intampla sa-mi spun punctul de vedere prin mijloace mai ortodoxe🙂

  6. clara,
    iti inteleg punctul de vedere cu privire la casatorie🙂 si eu sunt de parere ca accentul trebuie pus pe pluralul de la „good things”🙂
    despre blogul lui Nastase merita dezbatul aportul lui la blogosfera. la prima vedere apreciez faptul ca a iesit in public. de regula oamenii politici sunt inchisi in turnurile lor de _ahat. tot este ceva.
    suntem prieteni, da?🙂 daca nu spune-mi din vreme pls. sa vb. cu Razvan Matasel ca are antrenament de full contact

  7. Nu stiu cati l-ati observat pe arogant in ultimul timp, dar a inceput sa-i revina vocea si cred ca se aduna dinnou ouale:)
    Cert este ca lupul si-a schimbat parul iarasi, iar discursul s-a modificat dramatic, devenind mai mielusel in comunicare. De cand cu blogul se pare ca a devenit si mai web-savvy, acceptand ca Andrei Gheorghe sa-l ia la pertu si recunoscand ca a facut greseli majore in trecut.
    Daca Bombonel e web 2.0 trendy-firendly, eu ma declar traditionalist si cred in zicala cu naravul la lup;)

    You feel me?

  8. Dan, inca ma mai gandesc la ce poate sa insemne ‘good things’, am mai multe idei, dar prefer sa le tin pentru mine🙂 .

    Sunt de acord ca Nastase incearca o schimbare de target, nu sunt insa convinsa asupra beneficiilor pe care le promite publicului tanar si educat. Simplul pus de cenusa-n cap won’t do, mai ales ca nu e unul sincer (incearca sa arunce pisica la Geoana, Iliescu si altii ca ei). Singurul ‘merit’ pe care il disting ar fi cel pe care l-ai mentionat, ca este printre primele figuri politice care s-au expus si si-au sacrificat timpul pe internet. Desi , daca nu ma-nsel, Becali i-a luat-o inainte. Nu ca s-ar putea numi Becali om politic, dar la popularitate sigur l-a luat pe Bombo.

    Suntem prieteni, dar nu pentru ca m-am lasat intimidata de Razvan Matasel🙂 .

  9. Rares, I dig. Eu as fi spus mai degraba… (ma scuzati, n-o sa fiu delicata) : ‘cred ca Isi aduna oule’. S-o fi gandit ca ar merge si o omleta , nu neaparat ochiuri romanesti 🙂 .

    Oricat as incerca sa ma detasez, Nastase imi lasa impresia unui gangster mioritic cazut in dizgratie si alcoolism, care incearca sa retraiasca vremurile de glorie mituind liceeni/studenti saraci (we, the people), care, pentru o tzigara (aici echivalentul evocarii intalnirilor cu ‘zecile’ de personalitati, a calatoriilor in locuri fascinante sau a casei lui muzeu) sunt dispusi sa-i asculte si sa-i intretina delirul. Sau, o alta metafora – dupa ce te prinde la colt si-ti rupe picioarele , lasandu-te imobilizat la pat, iti povesteste cu zambetul pe buze si inocenta in priviri, ce senzatie de neuitat este sa simti nisipul fierbinte in talpi si sa te balacesti in mare.

    Irationalul feminin a triumfat in mine si de data asta, somebody stop me🙂 !

    P.S. Tare ma amuza ce-mi afiseaza google atunci cand caut ‘nastase’ : ‘ministru>>prim-ministru>>blogger’ … Un fel de ‘the rise and fall’ ?🙂

  10. rares,
    il urmaresc cu atentie pe „arogant” si incerc sa descopar liniile de fortza ale strategiei lui de comunicare. pentru mine este un experiment de comunicare interesant din care vreau sa invat (poate voi avea de consiliat la un moment dat un alt arogant. nu de alta, dar vine peste ei uninominalul si mi ti-i zgaltaie🙂 )
    Ce ai observat tu mi-a atras si mie atentia. Nu m-ar mira sa aflu ca a fost la un coaching in Congo, de unde s-a intors „web savvy” ca un adevarat „digital Buanna”🙂

  11. Clara,
    Despre „good things” doar printre randuri🙂
    Ma bucur ca suntem prieteni si nu trebuie sa il chem pe „frati-miu care stie carate si e prieten cu Fane”🙂
    Pentru mine formula „blogger politic” este mult mai de status decat „fost prim ministru anchetat de justitia romana”. Mai degraba un rise decat un fall. Mai ales ca are bani destui sa isi cumpere un server. Daca as fi in locul lui (idee free of charge🙂 as dezvolta un server dedicat comunitatii blogerilor din Romania care sa gazduiasca blogguri de profil. Si as sponsoriza/m-as implica activ in evenimentele industriei. Sigur ar lua premiul I pe sectiunea bloguri de oameni politici. Nu de alta, dar alearga singur pe culoar🙂

  12. Dan, si eu ma bucur ca suntem prieteni si am rezolvat conflictul (nu mai stiu care era, dar bine ca a trecut🙂. Am fi putut ajunge – Doamne fereste! – si la lupta corp la corp!!!
    Oricum, daca nu gaseam o cale amiabila, il chemam pe unchiu meu din America, care are o gramada de firme si o carutza de bani si este prieten bun cu Gioana si sigur mi-ar fi imprumutat un badigard🙂.

    Tare asta cu alergatu’ pe culoar, chiar mi-l imaginez pe Nastase alergand si sabotandu-si conditia de ‘Bombonel’, caci bomboneii rar alearga, stie toata lumea cat sunt de delicati.

    Da, si eu cred ca pentru Nastase in momentul de fatza, este mai mult un rise, you can’t fall deeper than _hit🙂

  13. Eu cred in acest om Adrian Nastase si zic ca misiunea lui inca nu s-a incheiat (D-zeu i-a dat o lectie pt a invata sau a pretui mai mult anumite valori ale vietii…OMUL..si a reflecta asupra a tot ce a facut pana acum dealungul vietii,fie ca ca om politic fie ca simplu om smd)Cred ca insasi statornicia in acest partid.modul in care anumiti colegi s-au debarasat de el(caci nu e prima oara cand romanul isi uita valoriile sau mai bine zis si le vinde)_ii vor da puterea necesara ambitia modestia si intelepciunea pt a nu face ceea ce multi ,,prieteni isi doresc””Multi au dat bir cu fugitii din acest partid pt lucruri mult mai simple sau ciolan,multi si-au tras o alta haina….ELinsaNU…Greseli am facut cu totii dar sa nu uitam ca e mai bine cateodata cu acesti oameni statornici de glie si de neam decat fara ei…

  14. Uuups, bufnilul arogant, Clara? Exotic, e mişto spus…Eroarea e evidentă…Adrian însă nu e arogant…Ceva din tine îl percepe aşa…Adrian Năstase e un om teribil de singur…şi…oarecum, rătăcit în Istorie…

Lasă un răspuns

