Am mai bifat o admitere la master..

Joi si vineri am fost de dimneatza pana seara la admiterea de la masterul de publicitate. Nu am avut curaj sa imi citesc e-mailurile de la distanta, asa ca luni stiu deja ce am de facut jumatate de zi..Telefonul l-am avut inchis, dar in momentele in care il deschideam sa sun la firma sa vad daca a aparut o urgenta suna atat de disperat, incat l-am dat pe silent si am uitat de el. Daca m-ati cautat (si bombanit) zilele acelea si nu am raspuns, am o scuza🙂 Am reusit in cele din urma sa alegem 50 de voinici/e si din oct. ne apucam de treaba. Sunt insa putin ingrijorat, pentru ca nivelurile celor care au fost acceptati sunt foarte diferite, de unii care stiu mai multe decat mine despre anumite domenii (m-am amuzat teribil cand am intrebat-o din inertie pe Ana Militaru de la IQAds daca a auzit de spoof-uri si pana sa ma dezmeticesc deja imi turuia despre concursul pe care deja il deruleaza pentru AdFel), pana la unii care nu stiu nimic concret/procedural despre advertising, dar sunt „mobilati” intelectual si foarte motivati. Multi oameni din afara Bucurestiului si de la ASE-ul nostru. Sper sa reusim sa gasim melanjul potrivit pentru toti. Asa ca feedback-ul direct este mai mult decat bine venit.

9 gânduri despre “Am mai bifat o admitere la master..

  1. Pingback: O noua generatie de studenti : Razvan Matasel

  2. cu cat este mai omogen, cu atat imi este mai usor sa livrez la asteptarile tuturor..asa ii sperii pe cei care nu stiu nimic despre domeniu si ii enervez pe cei care vin din agentii. very tricky..

  3. Sa inteleg ca ar fi pentru prima data cand la un masterat ai un grup eterogen sau faci assesment in fiecare an?🙂

  4. Ca un commnet mic in aftermath-ul examenului, apreciez profesionalismul cu care au fost tratati candidatii si sunt sigura ca si pentru cursuri se are in vedere aceeasi abordare si mai mult decat profesionalism – egalitate. Cel putin la inceput..

Lasă un răspuns

