Primul eveniment APG Romania

In sfarsit APG Romania goes to Hollywood. Adica face un eveniment public important, dimpreuna cu Evensys. Se numeste Masterplan. Daca aveti fie si tangential legatura cu domeniul merita sa veniti. Cred ca pentru mine are sa fie primul eveniment din acest an la care sunt speaker la care am sa merg cu placere si din pasiune. Nu am putut sa merg la celalalt eveniment Evensys de saptamana viitoare (despre shoppermarketing) pentru ca plec din localitate, dar la acesta pot si vin cu placere. Ma bucur ca specia plannerilor a aparut si pe insula noastra de competente mioritice. Ca sa nu fiu acuzat de „publicitate mascata” marturisesc de la inceput ca sunt si eu membru in aceasta organizatie si ca o sprijin cat pot de mult atat informal, cat si din pozitiile oficiale pe care vremelnic le ocup. Am informatii „din interior” ca traseul APG Romania se anunta a fi unul spectaculos si ca va fi sprijinit de celelalte organizatii profesionale. Industriile noastre au mare nevoie de acesti oameni. Cele mai de succes proiecte de research calitativ le-am facut cu planneri. Fara stres, cu brief clar de la inceput, fara prezentarea rezultatelor, fara traducerea lor in alte dimensiuni. Si mai ales cu incredere si respect reciproc. Ma bucur pentru initiativa Evensys si APG. Sa fie intr-un ceas bun.

7 gânduri despre “Primul eveniment APG Romania

  1. Foarte interesant si ultil acest eveniment cred. Din pacate este mult prea scump. Poate candva si la noi in Romania la astfel de evenimente studentii vor avea acces gratuit. Asa mi se pare normal in conditiile in care studentii au foarte multe de invatat de la un astfel de eveniment si in acelasi timp nu au posibilitati financiare pentru a participa la asa ceva. Totusi noi, studentii, asteptam vremuri mai bune! 🙂

  2. Catalin,
    Eu sunt impotriva gratuitatii la aceste evenimente (dar nu am niciun cuvant de spus in organizarea acestuia, nu sunt implicat deloc). De principiu. Tot ce este gratis este devaluat. Eu cred in efort si meritocratie. Nu valorizam decat ce cucerim prin efort (vezi cazul relatiilor de cuplu 🙂 )

  3. Catalin, din ce am vazut pe site va exista un concurs pt studenti. Premiul consta in accesul gratuit la eveniment. Doar ca….pana acum nu se stie nimic despre tema concursului. Deocamdata stau cu ochii pe site. 🙂 Nu mai este foarte mult pana in 9 octombrie…

  4. bun, bun! sa fie Matasel. 🙂 n-am nimic impotriva. de altfel…nu inteleg de ce omul acesta este de speriat pt unii. l-am vazut vorbind in repetate randuri si pare foarte ok. sa fie vreun pui de Frigioiu in ceea ce priveste exigenta si notarea? 🙂

  5. catalin,
    nu este nici pe departe ca frigioiu. au contraire. dar este foarte orientat catre eficienta reala. si judeca proiectele ca la un pitch. si gandeste-te ca face planning de multi ani si a luat cateva premii internationale cu echipa lui.

Lasă un răspuns

