Jurnal de calatorie in octombrie. Bucuresti.

Din nou la drum prin tara. De data aceasta cu treaba, in mai putine orase (Iasi si Cluj), fara Turkish (ramas la vatra din motive de incarcare cu misiuni de lupta) si cu trenul. Mi-am luat laptop-ul, bateria suplimentara, conexiunea la net, 15 cm (inaltime) de carti, aparatul foto, gandurile, si am plecat de unul singur. Este prima oara cand practicam acest sistem, dar este singura solutie prin care putem acoperi volumul de munca. Sper ca experimentul sa reuseasca, iar eu sa ma descurc cu toate detaliile tehnice si administative pe care trebuie sa le gestionez in plus. Asa ca nu ma cautati pe mail la firma, ca nu sunt. Iar telefonul il voi tine mai mult inchis. Daca sunt urgente, va raspund aici🙂 Sau ma gasiti pe amazon. de mult visez sa stau o zi intreaga pe amazon si sa ma uit la carti fara sa ma deranjeze nimeni (daca auziti la stirile de la ora 5 despre un nas de tren agresat cu bestialitate si aruncat din tren de un conferentiar universitar sa stiti cine a inceput primul). Va tin la curent cu detaliile expeditiei. Whish me luck..

18 gânduri despre “Jurnal de calatorie in octombrie. Bucuresti.

  1. ufff, asta da relaxare (desi se pare ca prin munca🙂 ) dupa Summit.

    As avea si eu nevoie🙂

    oricum, cu tot cu munca, tot o sa fie frumos, ca doar nu degeaba sunt peisaje de toamna🙂

  2. eheeee, si eu imi doresc o zi intreaga pe amazon si inca una pt filmele pe care le am si inca nu am avut timp sa le vad. still waiting for that day.

  3. carmen,
    pentru a exploata orele de drum cu trenul, mi-am luat baterie suplimentara pentru laptop. acum am autonomie de 9 ore🙂 trebuie sa imi pregatesc comanda de carti pentru noiembrie. cea din octombrie este deja pe drum. iar posta, iar indarjire..dar mi-am comandat o serie foarte frumoasa: dragonlance😉

  4. te invidiez pt ca ti-ai luat „pe tren” laptopul cu tine. eu sunt cam psihopupu in privinta asta. mi-ar fi frica sa nu raman fara el. iau doar ipod-ul unde mai vad un film, mai ascult muzica plus o carte.
    apropo de carti, dragonlance nu este seria aceea fantasy foarte lunga?

  5. anne-marie,
    aia este🙂 ma invart in jurul ei de 1 an de zile intrebandu-ma daca sa ma apuc sau nu. in sfarsit m-am hotarat. vine iarna si trebuie sa am ce face la gura sobei🙂
    si eu sunt stresat cu laptop-ul pe tren, dar nu am ce face😦

Lasă un răspuns

