Jurnal de calatorie in octombrie. Iasi.

Da. Imi place Iasiul. Aseara am avut mai mult timp la dispozitie si am vizitat pedestru cartierul studentesc, copoul, teiul lui Eminescu, gradina botanica, palatul de cultura si zona prefecturii. M-am simtit bine si m-am bucurat de plimbare, desi seara am ajuns cam obosit. Am facut si poze, dar in graba (mai aveam atat de multe de vazut) si nu vreau sa va stric impresia pozitiva a cuvintelor. Dupa ce ma intorc, le studiez si prelucrez, vad care se califica si le postez. Deci da. Arhitectura calda si oameni prietenosi. M-a amuzat sa vad cu cata relaxare se vorbeste cu accent. In Bucuresti accentul moldovenesc este ascuns pentru ca „nu da bine”. Aici este ceva firesc. Mi-a luat insa cateva ore pana sa ma obisnuiesc🙂

Am sa incerc ca data viitoare cand vin sa raman si peste week end, sa il vad pe indelete. Acum macar stiu unde sa merg si ce sa caut.

Cu trenurile stau insa mai prost. Sunt in cel catre Cluj si Timisoara. Clasa I intr-un vagon din anii ’50. Groaznic. Coafura rezista..Iar Orange sta prost la acoperirea pe aceasta ruta. Chiar foarte prost.

ansa-man.jpg

21 de gânduri despre “Jurnal de calatorie in octombrie. Iasi.

  1. Si pe ruta Timisoara – Bucuresti Orange sta cam prost. Ba mai mult, cand trec pe langa Dunare primesc mesaj de bun venit in reteaua din Serbia.🙂
    Sper sa-ti placa Timisoara.😉

  2. mono,
    am fost cu niste focus grupuri. am plecat si acum sunt deja in Cluj. Multumesc de invitatie, cand vin data viitoare te caut. Inca nu am descoperit de unul singur suficiente locuri de mancat pe cat ma asteptam🙂

  3. si sa reveniti cat de curand in Iasi; zic asta pt ca orasul se schimba. nu doar in bine, prin cresterea nivelului de profesionalism, a constructiilor etc, dar si prin trafic infernal sau „lupta” specifica capitalei.

  4. si sa reveniti cat de curand in Iasi; zic asta pt ca orasul se schimba. nu doar in bine, prin cresterea nivelului de profesionalism, a constructiilor etc, dar si prin trafic infernal sau „lupta” specifica capitalei.
    P.S. nu e ceva foarte important, dar s-a impamantenit sa se zica „Iasul” nu „Iasi-ul”😉

  5. he he studentie de studentie🙂

    … Bun venit in „Trenul Foamei”!
    Inainte de a urca trebuie sa va pregatiti buzunarul:
    pentru cei 8 cershetori pe care ii veti intalni pana in Suceva,

    pentru tanti care de 10 ani aduna fonduri pentru biserica din Botosani (Doamne dar… nu se termina de construit?),

    pentru nenea cu ochelari funduri de borcane care abia asteapta sa adormi ca sa itzi poata sterpeli geanta,

    pentru afaceristii care de la Suceava incolo iti vand pixuri, portmonee, carnetele

    pentru lelea de pe Ilve cu palinca, bere, seminte si cateodata pere

    si ce mai tura vura pentru NASUL nostru cel de toate zilele, daca mergi cu bilet risti sa stai in fund tot drumul si sa privesti cu jind la celalalt fara bilet cum se lafaie pe toata bancheta

    daca esti student si nu ai, pregateste-ti nervii, uita notiunea de timp si bucura-te de privelistea oferita de Obcini si Ilve pe care din pacate nu o poti vedea din masina.

    Dar sa revenim….. super Iasi-ul ti-as recomanda sa ii cunosti si pe marketerii de-acolo (ma refer la profesori si studenti) sunt de gasca

  6. elena,
    fara gluma: ai descris perfect ce am observat si eu. ai fost acolo?!? sau nu s-a schimbat nimic, nimic..am inclusiv individul cu ochelari fund de sifon, inzestrat cu ansa. pe care a folosit-o sa ma „masoare” discret. il postez cand ajung sa am 30 min sa descarc pozele de pe telefon🙂

  7. elena,
    nu am avut inca prilejul sa cunosc comunitatea de marcom din Iasi. Singurii pe care ii stiu si sunt foarte ok sunt Stefan Liute (Grapefruit Desig) si Claudiu (Grand Spoof Budai Beer)

  8. Nu s-a schimbat nimic. Am calatorit cu trenul respectiv 4 ani. I se spune „Foamea”

    Iar pe nenea cu ochelari ai fost norocos sa-l cunosti din prima … Eu l-am intalnit de 2 ori in 4 ani. Mi-a fost de-ajuns. M-a marcat pe viata.

  9. Ai avut curaj sa faci poza. Si eu as fi facut multe, dar tel meu scoate un zgomot (pe care nu stiu cum sa-l dezactivez!!!) si imi este frica sa nu „mi-o iau”.
    Da cum ti-a zis: „Scuzati-ma, trag si eu un pui de somn, dar stati sa-mi fac si intuneric…” sau cum?
    Povesteste-ne…
    Iti dai seama daca adormeai si tu si treceam eu si va faceam poza?
    Asta daca nu te furau cu tot cu telefoane si laptop si te trezeai zvarlit dezbracat pe la Cuca Macaii pe undeva…Doamne fereste!
    Suspect e ca a avut incredere omu’ sa adoarma in vagon cu tine….I’m just teasing…
    Poate o fi vreun blogger…fi atent cu cine intri in scara blocului noaptea cand e intuneric…ca nu poti s-o zici p’aia cu „Am alunecat in baie” ca e rasuflata.

    Stii ce e mai nasol in calatorii d’astea? Cand pasageru’ din dreapta sau stanga ta adoarme pe umarul tau. Mi s-a intamplat mie cu un individ, care consumase si bauturi cu grade multe. Radea tot vagonul, iti dai seama. Mai ales 2 baieti din fata mea.

  10. nu au avut curaj, eram nervos ca nu am acoperire nici la tel si nici la net si mi se citea pe fata lucrul asta🙂
    de regula sunt pasnic si functionez pe principiul „nu scoate pistolul decat daca chiar ai de gand sa il folosesti”🙂

  11. Eu cand ma mai duc pe la tara (jud. Ialomita) nu am semnal la telefon decat intr-un spatiu foarte exact delimitat, de 2 pe 2 , in mijlocul curtii, langa nuc. Mi se pare foarte funny, pentru ca la inceput aveam tentatia sa ma plimb, si mi se pierdea semnalul.
    De aceasta data ” injuratii” au fost Vodafone.
    O fi fost un „canal” pe acolo, acum daca stau sa ma gandesc, imi pare rau ca nu am incercat comunicarea si cu extraterestrii.
    Tu ce ai fi facut?

  12. E, na..
    Inseamna ca eu am fost Toma necredinciosu’ de nu m-au contactat.
    Declar pe aceasta cale ca sunt dispusa si disponibila…0721…..🙂

Lasă un răspuns

