Masterplanul care a fost

Am fost si eu speaker la „un panelas” din prima zi a evenimentului MasterPlan. Despre relatia planning si cercetare. Alaturi de Sorin Psata (Graffitti BBDO), Elena Ionita (Leo Burnett) si Stefan Stroe (Starcom). Le-am dat numele oficiale, ca sa nu se supere ca sunt prea familiar. Cred ca una peste alta a fost ok. Eu si Stefan am aberat pe marginea relatie dintre cele doua entitati (sper sa nu fi fost prea generali sau „belle tristi”), iar Sorin a dat-o pe zen. Cred ca i-a lasat in prag de satori pe auditori. In masura in care stiu cum este cu Buddha. Daca nu, „kharma, neh?” Am incercat la un moment dat sa fac duet cu Costin Radu (ex. planner Leo si actual mahar la IQads) pe marginea unui proiect comun. Nu stiu daca ne-a iesit, nu am avut timp de repetitie. Deja am cateva learning-uri personale: text mai putin pe slide, font mai mare, continut mai putin tehnic, musai un studiu de caz, glumitze si entertaining cu participantii. Daca mai sunt „critici constructive”, stiti unde sa ma gasiti (aici).

In rest, mancare buna, socializare, am stat la povesti cu Cristi Manafu despre comunitatea de bloggeri si l-am cunoscut pe Zoso. Am dat mana cu el, m-am ferit de cateva ori din calea aparatului cu obiectiv care surprindea alert scene de prin zona si schimbat cateva cuvinte sociale. Parea baiat bun. Oameni din comunitatea de IT si e-everything, gadget-uri, telefoane, smart lap top-uri, cuvinte din jargonul tehnic. As mai fi stat, dar mai aveam x intalniri in ziua aia. Pe care datorita locatiei (Mariott) si traficului am reusit sa le termin pe la 19:15. Ingrozitor. Haideti sa trecem cu totii la videoconferinte. Ce ziceti? Poate isi deschide unul dintre voi un business cu servicii si echipamente de videoconferinte. Noi ne-am baga. Cel putin pana incep sa se comercializeze kit-urile reactive individuale si se publica codul rutier aerian.

7 gânduri despre “Masterplanul care a fost

  1. Mie mi-a palcut maxim prezentarea lui Psatta, a fost foarte tare. Si a ta mi-a placut ca, desi usor tehnica, aducea informatii coerente si documentate, pe de o parte, dar ridica si probleme decercetare -planning. Felicitari.

    Sugestia mea: cand mergeti ca vorbitori (se aplica la cam toti din breasla), fiti mai relaxati si aduceti „impresii” si exemple din viata de zi cu zi.

    Exemplu: mi-a placut Alain Thys. abordare relaxata, povesti din „viata”, studii si rezultate, dar nu greoaie.

    bafta cu urmatoarele.🙂

  2. Mie tocmai asta mi-a placut la majoritatea prezentarilor de la Masterplan. Aduceau exemple concrete si studii de caz si nu se bazau pe pura teorie.

  3. Pingback: Madalin Matica -blog » Blog Archive » I was wrong! Mea culpa. Strategic 2007.

  4. alexandra, carina,
    multumesc de feedback. am sa tin cont. observatiile voastre sunt foarte in concordanta cu learning-urile mele. sunt multe de zis, dar ne-a dat Cristi Manafu bann la impartasit de learning-uri🙂 Cristi, am glumit, nu da la operatieeee!!

  5. :)) nu sunt din politete cuvintele bune.

    M-am bucurat enorm cand am vazut ca iti pastrezi stilul si la cursuri, in fata unor studenti novice, si in prezentari si conferinte, cu oameni dăştepţi. Eu zic ca e mare lucru.🙂

Lasă un răspuns

