Am vazut Stardust

Mi-a placut. Pentru copilul din tine, ca si toate cartile lui Neil Gaiman pe care le-am citit pana acum. Duceti-va cu prietena, are sa se uite intrun fel ciudat la voi dupa ce se aprind luminile in sala. Faceti-va ca intelegeti.

8 gânduri despre “Am vazut Stardust

  1. In cateva cuvinte daca poti sa-i ajuti pe baieti: cam ce ar trebui sa citim privirea lor?
    Mie mi se pare greu si sa-l convingi sa mearga, la genul asta de film.
    Cum am auzit duminica la un domn, la sfarsitul spectacolului (teatru): „Sa-mi dai banii pe parcare, ca am venit degeaba.”
    Un romantic incurabil.

  2. Mie mi s-a intamplat invers:) M-am facut ca inteleg.

    Genul acesta heroic-fantasy este foarte sensibil, in sensul ca prea multe productii, carti, jocuri ii iau din stralucire. Dar cred ca oamenii simt o mare nevoie astazi de fantasy. Oricum, a fost un film bun, simpatic, mi-a placut teribil de Captain Shakespeare🙂
    Armageddon m-a impresionat mai mult..sau Pearl Harbor..sau Parfum de cedru.

  3. sincer…nu vad de ce ne-am uita ciudat la prieteni dupa ce se aprinde lumina…adica, din moment ce eu l-am tarat pe EL la film, tot eu sa ma uit ciudat? Ar fi absurd!🙂 Oricum filmul a avut o infuzie de imaginatie, si cred ca nimeni nu ar trebui sa se maturizeze cand vine vorba de filme fantasy. Preferata meu ramane totusi vechea „Poveste fara sfarsit” a lui Michael Ende, pe care am citit-o si in romana, si in engleza si in germana.

  4. vazut, placut, cazut pe ganduri…never shined
    eeexcelent robert de niro; ricky gervais la inaltime in scurta aparitie. daca ai timp si daca mai e pe undeva merita vazut gervais in serialul tv „figurantii”.

Lasă un răspuns

