In juriul de la Internetics

Am acceptat nevinovat si senin sa fac parte din juriul de la Internetics, sectiunea web promo (daca ma insel scuzati-ma, ca sunt dupa postul cu videoproiectorul. si am si fost operat cand eram mic. si am impresia ca sunt si negru..). Daca stiam, intelept ramaneam. Ce ma asteptam sa fie „galop de sanatate”, 2 ore pe net intre alte activitati, s-a transformat pana acum in 4 sedinte de cate 2 ore. Si abia ce am trecut de jumatate. Au fost 150 de lucrari inscrise. Asta arata ca in sfarsit ne miscam si noi mai cu talent si basculam creatii web. Ma bucur tare, chiar daca inseamna mult de lucru. O fac cu bucurie si ma simt onorat ca am fost invitat in juriu. Fiind prima oara, stau mai mult la fiecare lcurare si am tendinta de a da note mai mici. Dupa care mi se pare ca sunt prea mici si ma mai uit o data. Si le fac putin mai mari. Dupa care vad o alta sectiune. Dar parca totusi, era mai bine inainte..

P.S. Daca aveti lucrari inscrise la web promo (stiu ca veti gasi rapid acest post), va anunt ca inca nu am reusit sa fac rost de bilete la concertul Led Zeppelin de la sfarsitul lui noiembrie si care va avea loc la Londra. O singura data. Ring a bell?!?

P.P.S. Glumeam la P.S. Biletele se dau prin tragere la sorti. 20.000 bilete la peste 2 mil de inscrisi la loterie..daca ajunge cineva din Romania, sa ne povesteasca si noua cum a fost..

Un gând despre “In juriul de la Internetics

  1. Pingback: Judecator de on-line : Razvan Matasel

Lasă un răspuns

