felicitarile, masa si dansul

luat de valurile agitate si pline de spuma ale vietii profesionale si profesorale din ultimele zile (am sa va povestesc curand continuare episodului videoproiectorul: „Razbunarea VP-ului”), am uitat sa ma bucur pentru noua performanta a publicitatii romanesti de la Portoroz. o fac acum + ma inclin. McCann a luat din nou agentia anului, si o sama de alte agentii virgase diverse alte premii. cand avem confirmari din afara, mi se incalzeste sufletul. nu am auzit de niciun scandal privind gost-uri. oare de ce? hm.. sa fie primite, invidiate, urmate, si sa petrecem maine seara dupa cum se cuvine

5 gânduri despre “felicitarile, masa si dansul

  1. Dane s-a confirmat ce te intebram acum ceva timp: Michael Porter vine in Romania pentru o conferinta pe 30 noiembrie. Super tare, abia astept. Tipul asta e taticul strategiei de business si al competitivitatzii in business.

  2. am identificat „sursa” aseara (prietenii stiu de ce🙂 ). am primit aprobare pentru difuzarea de informatii. astazi intru in posesia lor si cel tarziu luni postez mai multe. are sa fie super eveniment.

Lasă un răspuns

