petrecerea McCann

am fost aseara la petrecerea McCann de sarbatorire a premiilor si agentiei anului la Portoroz. multumita faptului ca presedintele de la YP, Mihnea, este vajnic piarist la agentia mentionata. si s-a simtit dator sa ma invite, ca si pe colegii de organizatie. frumos gest. dupa ce ne-am intalnit cu absolventii primei promotii de la scoala IAA. unde am vorbit tot noi..pune-i impreuna pe victor, petre si afrodita si tot isi gasesc ceva de povestit (desi cu afrodita tocmai veneam de la un focus grup, iar cu victor statusem deja in ziua aia 2 ore pe skype). de regula sub pretextul „hai sa definitivam modulul II”. lucru pe care il facem din februarie anul acesta..in fine, sa ma intorc la petrecere. mi-a placut mult. am fost placut surprins de oameni si de atmosfera tonica (deformat de profesie, nu pot sa nu observ ca este un indicator al sanatatii organizatiei. am aflat de asemenea ca de un an de zile retentia de personal de la creatie a fost 100%. un procent fabulos pentru aceasta industrie). desi nu cunosteam multe persoane, m-am captusit cu o coordonare de licenta. asa ca m-am lipit de gasca de la iqads si am pupat & felicitat sincer pe cine imi parea oarecum cunoscut la fata🙂 am stat la povesti cu craitza (intr-o aparitie de concept in nuante aprinse, tratand pe toata lumea cu manusi). din nou, cu generozitate, mi-a vandut un pont despre acest blog si chiar pozitionarea persoanei care scrie aceste randuri. mi-am luat tema sa compun un brief. cel mai important aspect este targetul🙂 dar tot nu mi-a facut cunostinta cu account-ele, despre care creativii ne-au povestit toata seara ca sunt niste creaturi de poveste (sectiunea cu balauri). oare din acest motiv?

m-am bucurat ca am vazut oameni din alte agentii, care au venit sa sarbatoreasca o realizare a comunitatii/industriei. desi nu atat de multi precum ma asteptam. poate ar fi o idée ca toate realizarile de genul acesta sa fie facute de UAPR, ca sa vina toata lumea. sa speram oare ca putem depasi perioada “razboiului rece” dintre seniorii anilor 90?

19 gânduri despre “petrecerea McCann

  1. poate ar fi venit mai multa lumea daca invitau si ei mai multa lume. m-as fi bucurat sa fiu alaturi de ei la succesul victoriei, desi nu sunt total de acord cu principiile lor despre premii.

    la urma urmei, desi am plecat de acolo de doi ani si mai bine, inca simt o bucata din mine cum vibreaza dupa frecventa mccann.

    bravo fetelor, bajeti…;)

  2. salut alex, florin rosu se ascunde sub numele keffie. de fapt a fost porelca cu care am ramas de la mccann.

    …in sfarsit am ajuns sa imi port cu placere o porecla…Doamne ajuta!😀

  3. oameni buni,
    fiind (doar) invitat, nu mi-am permis sa vin si cu aparatul dupa mine. asa ca, din pacate, nu am dovezi personale..:)
    multumim mihnea pentru solutie!

  4. domnule conferentiar,
    va intrerup pe blogul semi-personal pentru a afla daca adresa de pe comunicare.ro mai sta in picioare. am trimis un mail acum cateva zile si cum eterna problema a licentei devine din ce in ce mai presanta, m-ar bucura un raspuns, de orice fel ar fi el. multumesc.

  5. mi-am amintit ca rolul magarusului din shrek a fost adjudecat la portoroz😦
    ca si rolul lui superman
    si cel al lui rhet butler
    si rolul „the beautiful mind” din eternal sunshine of a beautiful mind

    dar sigur mai gasim in vreun film un admirator de balauritze😀

Lasă un răspuns

