Vreau sa fac marketing on line

Si eu vreau sa fac marketing on line, dar sunt prea in varsta si nu mai am unitati cognitive disponibile pentru asta. In plus, am deja cateva job-uri, si nu are rost sa iau painea de la gura unor oameni mai talentati si mai priceputi decat mine la astfel de activitati. Asa ca, nu imi ramane decat sa va semnalez acest proiect si sa va indemn sa va trimiteti cv-urile. Bineinteles, daca sunteti studenti, aveti legatura cu domeniul si un minim de cunostinte despre lumea digitala. Nu uitati pozitionarea ultimei editiii a Olimpiadelor Comunicarii si nu lasati juriul sa o ia razna. Proiectul este initiat de Speed Promotion cu ARBOmedia, IQads, Marketeer.ro si New Media Agency. Vedeti in link-urile atasate info detaliate. Si pe blog/site. Pana atunci, va spun doar ca vor fi training-uri interesante si pe bune, tinute de oameni din domeniu. Si oportunitatea de a intra in industrie. So, go for it.

prezentare-site-forumuri.doc

vreau_patrat.jpg

9 gânduri despre “Vreau sa fac marketing on line

  1. alin,
    multumesc pentru incurajare🙂
    sunt insa om de strategie si sunt antrenat sa accept realitatea la slujba🙂 in imaginar evadez dupa ce ma intorc acasa..

  2. Pingback: Vreau sa fac marketing online » Blog Archive » danpetre.wordpress.com

  3. „nu inteleg ce vrei sa spui prin “pentru asta exista proiect?””

    S-a spus ca acest proiect e pentru a forma noi oameni de online, si asta pt ca nu exista oameni in domeniu. Eu vreau sa arat ca exista si sa intreb ce alternative am.

    PS: Mike_ppc e acelasi lucru cu Mihai.

  4. mihai,
    am inteles. da, sunt chiar foarte interesati de oameni care deja stiu. daca este prea tarziu (stiu ca au inceput deja), te pun in legatura pe „firul rosu” cu cineva de la proiect pentru activitati de hr🙂

Lasă un răspuns

