Ruga pentru sanatatea mea psihica si succesul demersurilor studentesti

Datorita unei avalanse fara precedent de telefoane/apeluri pe tel. meu mobil (personal&job) de la studenti am ajuns sa nu mai pot lucra nimic decat daca il inchid. ceea ce imi afecteaza comunicarea cu colegi/parteneri de business. de aceea, sunt nevoit sa adopt cateva rezolutii. probabil apropierea deadline-ului pentru inscrierea la licenta a catalizat interesul.

Mai intai cateva precizari:

  1. nu predau/desfasor niciun fel de activitate didactica la forma de invatamant id din cadrul snspa. de aceasta se ocupa colegul si prietenul meu Rares Mocanu. Va rog ca pentru orice fel de nedumerire legata de acest domeniu sa va adresati exclusiv lui pe canalele pe care vi le indica la curs. eu nu va pot da coordonatele fara acordul lui direct.
  2. nu coordonez lucrari de licenta la forma de invatamant id. ma concentrez exclusiv (din motivele enuntate mai sus) asupra masteratului de publicitate si invatamantului universitar.
  3. locurile pe care le am pentru sesiunile din februarie si iulie 2008 sunt deja ocupate inca din iulie 2007. cu primele personae care au venit la mine cu teme interesante. nu am timp si resurse sa coordonez mai multi (intalnirile sunt face to face cu toata echipa, feedback-ul este direct si nu prin mail etc.). de aceea va rog sa intelegeti si sa cautati un alt professor. nu am cum sa extend aceasta lista, ea este deja la limita resurselor mele biologice (la somn nu am reusit inca sa pot renunta)
  4. nu folosesc adresa de pe comunicare.ro. am deja patru alte adrese si nu le pot gestiona. in plus, colcaie de spam-uri. pentru orice problema folositi adresa de mail data la curs. daca nu o stiti inca, inseamna ca nu ati trecut pe acolo si deja am un semn major de intrebare

 Rezolutii:

  1. orice solicitare de la un student facuta prin intermediul tel mobil, fara acordul meu prealabil (direct sau mail) este de principiu refuzata. refuzul poate sa fie unul politicos si amabil, dar va fi un refuz. sunt foarte deschis si prietenos la intalniri directe la scoala, cand am ore sau in pauze. raspund si la mailul personal in functie de timpul pe care il pot dedica comunicarii personale. mai ma gasiti pe la adbreak-uri si evenimente ale industriei
  2. am sa imi cumpar un alt telefon, al carui numar il voi folosi exclusiv pentru business. am inceput deja prospectarea pentru un smartphone/pda/palmtop or else..

 Rugaminti:

  1. nu ma cautati pe mobil decat in situatii umanitare, singurele pe care le pot intelege si accepta
  2. cautati-ma la ore sau pe mailul personal (nu pe cel de la job)

 multumesc pentru intelegere si scuze anticipate celor care nu sunt in aceasta situatie (dar citesc acest mesaj)

8 gânduri despre “Ruga pentru sanatatea mea psihica si succesul demersurilor studentesti

  1. ati uitat sa va adresati si studentilor de la UB,Sociologie. eu le-am zis ca nu coordonati lucrari de licenta la noi dar poate nu m-au crezut:P.

  2. mikpubicitate,
    superidee🙂
    mai ales ca am prieteni cu multi ani de arte martiale in spate. unii se duc la baluri gen haloween prin suburbii in fiecare saptamana🙂

  3. Ti-am trimis un mesaj pe apio. Stiu ca esti ocupat pana peste cap. Trebuie sa recunosc ca nu-mi imaginam sa fie chiar asa un haos. Desi, daca stau sa ma gandesc ma simt usor naiv avand in vedere ca majoritatea fac facultatea asta pentru publicitate si mai specific pentru „creatie”🙂

  4. am trimis mesaj pe apio referitoar la – Seminarul de marketing Consumer Marketing TodayTM. astept un raspuns fie pozitiv, fie negativ.

  5. Buna seara , sunt Cristi la SNSPA, C-ta , anul5 … referitor la colegul Rares Mocanu, am trimis aproximatv 4 mailuiri incepand din noiebrie si pana acum o saptamana … Este in aceasi situatie …. „overwhelmed” , in mare eu as fi vrut sa stiu daca mai ia ID …pentru vara . ( nu am primit nici un fel de raspuns )

    Multumesc.

Lasă un răspuns

