O mana si un creier de ajutor

colegi si prieteni in ale generarii de content, am nevoie de ajutorul vostru. pentru a completa cateva teste psihologice.

dar mai intai povestea. spuneam eu mai deunazi ca nu mai merg la evenimente, din motive despre care nu mai are sens sa amintesc. cu toate acestea, am facut ce am facut si nu am putut refuza doua dintre ele. unul datorita formatului si ineditului conceptului (Inspire, organizat de Cristi Manafu – ma rog, Evensys, dar de la ei il stiu pe Cristi si cu el mai povestesc), iar altul datorita temei (Zilele Biz – cu tema user generated content). daca la primul lucrurile sunt sub control, la cel de-al doilea am nevoie de ajutor. in mod normal as fi refuzat din principiu, dar am zis ca sub pretextul temei sa fac dimpreuna cu colegul meu Dragos un studiu despre cei mai importanti si relevanti generatori de content on line: bloggerii. asa ca am propus urmatoarea tema: „profilul psihologic al bloggerului roman. studiu de caz”. asta presupune sa aplicam cateva teste psihologice consacrate unor bloggeri reprezentativi, incercand sa vedem daca putem gasi caracteristici comune (ex. introversie vs. extraversie, comunicativitate etc.). cam 20-30 de oameni, sa avem un minim de reprezentativitate. am zis ca nu mai merg la evenimente decat daca am un subiect interesant. iar acesta cred ca va fi unul.

daca cititi acest post si va tenteaza sa ajutati la progresul stiintei, pls. lasati-mi pe adresa dan.petre@apio.ro sau in reply la acest post adresa voastra de mail si cea a siteului unde postati. totul se va petrece on line: primiti pe mail o invitatie electronica pe un site unde ruleaza aplicatiile respective (id si parola). dupa ce completati va voi trimite pe mail raportul de evaluare individual de la fiecare test in parte. iar concluziile la zilele biz si si aici in seara zilei in care prezentam.

cu unii dintre voi am vorbit deja si am acordul de principiu, lucru de care va foarte multumesc.

multam fain.

16 gânduri despre “O mana si un creier de ajutor

  1. am uitat o precizare extrem de importanta: confidentialitatea rapoartelor de evaluare este deplina. noi nu vom prezenta decat caracteristici statistice

  2. Count me in sau cunt me in – k sa rimeze cu mikpupicitate:-)
    Acum la modul cel mai serios – daca crezi ca te pot ajuta trimite-mi invitatia
    10x

Lasă un răspuns

