Inca un eveniment

Am uitat ieri sa va semnalez evenimentul Inspire 2008 organizat de Evensys (featuring Cristi Manafu🙂 ). Care are invitati foarte buni, dintre care mie cel mai cunoscut imi este Mark Earls. A scris niste carti foarte tari si este limpede si futurist la mintea de marketing. Eu zic ca merita. Probabil am uitat din motive psihanalitice (Freud ne pandeste mai ceva ca Murphy) deoarece sunt si eu invitato-participant la sectiunea Marketing Arena, la care 10 oameni de marketing si advertising din Romanica se vor face de ras incordandu-si muschii futuristi in fata publicului. Mi-a placut atat de mult formatul, incat am zis ca merita sa acumulez si o astfel de experienta. Fun, anyone?

8 gânduri despre “Inca un eveniment

  1. Bafta maxima Dane – si traiasca sanatosul iaurt Danone (fara fructe) pasteurizat, filtrat si nealterat – pe cuvantul microbiologului spatial Teo
    Cat Gem…

  2. octavian,
    din principiu nu fac recomandari decat pentru lucrurile asupra carora am control deplin🙂 dar daca iti pateste compania, merita. omul acela scrie foarte bine. vezi ca a postat si Razvan Matasel despre el.

  3. carmen,
    am fost si la gala Internetics pentru ca am fost in juriu. dar nu am scris nimic pentru ca impresiile mele in urma acestei experiente au fost amestecate. inca nu m-am dumirit ce (mi) s-a intamplat acolo. iar pe masura ce trece timpul si mai adun informatii colaterale, devin tot mai nedumerit. asa ca las tacerea sa domneasca
    sunt si la zilele biz cu un material despre profilul bloggerului din marcom (daca ma ajuta colegii pana la capat)

Lasă un răspuns

