O carte pe tocuri

La acest ultim targ de carte, Mihaela Nicola si-a lansat cartea „Pe tocuri„. Nu am reusit sa ajung la etapa „lansare oficiala”, dar am primit un exemplar „preview” pe care l-am rasfoit imediat. Nu mica mi-a fost mirarea si incantarea cand m-am vazut mentionat la sectiunea oameni „intrun fel” (Mihaela i-a numit speciali 🙂 ). Sunt onorat de mentiune (desi nu merit, iar in cazul meu „special” este mai degraba catre borderline) si de aceea ii multumesc pe aceasta cale si promit ca am sa citesc cartea, chiar daca nu sunt in targetul direct. Am mai scapat eu la revista Tango (ca sa vad cum gandeste adversarul) si mi-a placut cum scrie. Mai ales prin comparatie cu Alice Nastase, care scrie foarte, foarte emotional. Stiu cum este sa traiesti emotia aparitiei unei carti si de aceea o felicit si o invidiez colegial 🙂 Iar coperta este deosebit de artistica. Ce inseamna sa ai o agentie de publicitate..:)

4 gânduri despre “O carte pe tocuri

  1. O opinie din partea adversarului…Mihaela reuseste sa scoata la iveala partea rationala a feminitatii fara ca cele doua concepte (ratiune si feminitate) sa se anuleze reciproc…Alice scrie cu inima…si probabil asa si actioneaza.

    Doua paradigme la fel de valoroase, nici una nu este mai adevarata sau mai dreapta decat cealalta, asa cum spune un mare maestru in viata 🙂

  2. ce surpriza frumoasa este postul acesta!
    multumesc!

    iar mentiunea legata de faptul ca tu esti un om special si ca iti datorez multe din invatamintele profesionale … este atat de publica incat e limpede ca-i onesta si facuta cu drag 🙂

  3. callabriana,
    ai un nume interesant de adversar 🙂 joci CS on line?
    nu am citit atat de multe numere din Tango ca sa am opinii consistente pe tema asta, dar presupun ca a fost un concept comun la pozitionarea in revista a celor doua autoare.

  4. mihaela,
    multumesc inca o data.
    eu sunt inca un bastinas din cartierele muncitoresti ale Bucurestiului si ma emotioneaza orice referire de acest fel. sper sa fiu asa pana la sfarsitul vietii 🙂

Lasă un răspuns

