Am fost racit..si am fost si operat cand eram mic..

Am fost plecat putin din emisfera activa a blogosferei pentru ca am fost ingrozitor de racit. Iar eu cand sunt bolnav ma retrag din spatiul public. Am zacut acasa, cu proiecte ambitioase de a lucra pe laptop din mijlocul patului, a raspunde la mailuri de la distanta and stuff. Nu am reusit sa fac nimic din toate astea. Nici de vorbit la telefon nu aveam voie. Ba mai mult decat atat: nici sa citesc sau sa ma uit la televizor. Nu vreau sa imi aduc aminte, acum sunt in etapa de recuperare fizica si psihica.

Asa ca am avut o saptamana saraca in evenimente profesionale. Singurele care merita mentionate sunt sedinta de board IAA, balul bobocilor de la SNSPA si Porter. La sedinta  am hotarat sa mergem cu totii la Summit-ul IAA de anul viitor de la Washington ca delegatie oficiala (dar pe banii personali, ceea ce va aduce o anumita presiune asupra bugetului familiei mele formate dintr-o singura persoana..gata, renunt la unul din abonamentele de internet🙂 ), l-am „captusit” involuntar pe Razvan Matasel cu porecla „parinte fondator” al EFFIE-ului si am hotarat ca editura sa scoata un catalog cu lucrarile de anul trecut, plus recomandarile si sugestiile „parintilor fondatori” despre „How to win an EFFIE”. Am aflat cu aceasta ocazie despre brandul Furla. Seara am fost la balul SNSPA. Suspectez ca acolo m-au ajuns blestemele vreunei concurente, desi va spun cu mana pe inima ca voturile mele au fost din nou ingnorate, asa cum se intampla traditional de fiecare data. Presedintele juriului este de multi ani Andrei Gaitanaru, care stie bine regula votului rusesc: „nu conteaza ce se voteaza, conteaza cine numara voturile” (Andrei, sa nu dai la operatie!). De data asta a iesit bine, nu am avut comentarii majore. Fete frumoase, petrecere onesta, fara avioane comunicationale. Dans si interventii simple. Foarte optim.

La Porter nu am reusit sa ajung. In primul rand pentru ca am uitat sa ma gandesc sa imi iau bilet din vreme, iar pe de alta pentru ca toata ziua aceea am fost „incapacitat” (probabil ma primea Afrodita ca si coordonator de grup de voluntari daca o rugam frumos🙂, dar nu puteam nici sa ma tarasc pana la masina, daramite sa o mai si conduc..). Am inteles ca a iesit bine si ca a fost interesant. Ma bucur mult pentru ea.

Si uite asa am incheiat apoteotic una dintre cele mai grele luni din acest an. Traditional luna noiembrie este profesional si personal cea mai grea dintre toate. Si vine decembrie, cand am sa implinesc un an de la lansarea acestui blog. Cum se fac petrecerile digitale?

10 gânduri despre “Am fost racit..si am fost si operat cand eram mic..

  1. multumesc mult pentru mentionarea balului pe blogul dvs. atat eu cat si mircea, celalalt organizator va multumim.
    de data asta eu am fost presedintele juriului, eu am anuntat castigatorii si va asigur ca s-a tinut cont de voturile tuturor celor 13 membri ai juriului.🙂
    premiile s-au acordat pe buna dreptate. eu sunt multumit de castigatori chiar daca voturile mele n-au fost tocmai cele care au desemnat castigatorii.
    in alta ordine de idei, multumesc pt prezenta la bal si pt faptul ca ati facut parte din juriul concursului de miss si mister🙂
    se pare ca v-a placut la balul nostru ceea ce ma bucura si mai mult.🙂

  2. acum inteleg de ce nu ai raspuns la mail.
    ma bucur ca te-ai facut bine insa se pare ca bantuie raceala prin cartier pt ca tocmai am racit si eu😦

    cand blogul va implini un an propun sa schimbi template-ul pt ziua respectiva. cauta unul pt party🙂

  3. Dan, bine-ai revenit printre oamenii muncii , ca pasarea Phoenix I hope🙂

    Subscriu la concluzia cu luna noiembrie si as mai adauga si cel putin jumatate din luna decembrie. De aceea ma gandesc ca o petrecere ar fi bine venita pentru descatusarea tensiunilor si oboselii acumulate. O petrecere reala, la o bere sau un pahar de vin (fiert eventual)…Si invitatii sa fie cei care au postat pe blog. De cel putin 8 ori …cam atatea posturi am numarat la mine :):)

  4. catalin,
    nu ai de ce sa imi multumesti. chiar a fost foarte ok. ma bucur ca au fost respectate regulile jocului si s-a tinut cont de toate voturile juratilor🙂

  5. subscriu la vin fiert🙂
    ma bucur ca sunteti bine. oamenii raciti au un miros ciudat a raceala si abia inteleg ce zic :))

    …cand voi face eu 1 an de blog va fi luna mai si vafi cald, voi sarbatori la un picnic cu un laptop cadou probabil🙂

  6. Multzumesc mult pentru titulatura…dar de vreo doi ani copilul a fost luat de langa parinte si acum e pus sa se prostitueze😦

  7. razvan,
    nu stiu daca ar trebui sa imi multumesti pt titulatura. teama imi este ca mai degraba am facut o boacana😦
    empatizez cu tine pe tema copiilor profesionali. si eu am trait de cateva ori drama despartirii de cate unul..asta este, tot ce nu ne doboara ne face mai puternici.

  8. bine-ati revenit! si va doresc o perioada cat mai lunga fara ‘virusi’, de orice fel! intr-adevar, luna noiembrie, cel putin de anul acesta, a fost si pentru mine destul de apatica, dar doar intr-un anumit sens. pe de alta parte, m-am hotarat sa-mi fac si eu un blog adevarat si, ca sa fiu sincera, m-ati inspirat foarte mult. mai ales in urma prezentarii de la zilele biz, pe care am urmarit-o cu o oarecare emotie si, tot cu emotie, am recunoscut la mine anumite elemente.

    cat despre celebrarea unui an de blogging pe wordpress, la multi ani! si poate pentru ‘petrecerea digitala’, un playlist ‘digital’ (si nu ‘de pahar’)!

Lasă un răspuns

