O scena emotionanta

Colegele mele mi-au povestit o scena emotionanta. Am avut un focus grup cu femei cu venituri si educatie low spre medii pentru produse din ciocolata pentru acest target. La sfarsit au cerut permisiunea sa ia si produsele desfacute, pe care l-au incercat. Ca sa le duca la copiii lor..

9 gânduri despre “O scena emotionanta

  1. Si pe mine ma impresioneaza astfel de lucruri, Dan. E ca un dus rece, dupa ce ne dam jos din supersonicele profesionale in care traim. Imi amintesc mai acum vreo saptamana, cand eram bagat pana in gat in niste proiecte internationale, sau asa ceva, ca am primit de la cineva apropiat un mesaj ca baietelului sau i-au aparut primi 2 dintisori… Real things, real life. Noi traim nu numai in blogosfera, traim in alta dimensiune a vietii. Cea reala e cu ciocolata de luat acasa pentru copilasul care poate n-a vazut un dulce de o luna de zile…

  2. alexandru,
    asa este. si eu ma gandeam exact la aceleasi lucruri..suntem in alte lumi, asesea rupti de cea mai mare parte a celorlalti. in cel mai bun caz ii privim ca pe „consumatori”..
    iar cele de la grupul de joi seara ne-au intrebat daca vine si Mos Nicolae la intalnirea respectiva. are sa vina.

  3. m-a miscat
    ne-a miscat
    suntem oameni, nu este adevarat, nu traiti doar in lbogosfera si pe palnetele voastre de „marcom”. doar ca aveti limba asta ascutita si opinii mult prea fundamentate sa le tineti pentru voi. si va multumim pentru asta.

  4. Pingback: Utilizarea internetului in Romania. Pe ultimul loc din Europa. « Razvan Capatina’s blog about direct marketing

  5. how about educated women with low incomes care tot amana bucuria maternitatii pana la obtinerea unui status material corespunzator si se trezesc la menopauza, iar criteriile de eligibilitate pentru adoptii sunt foarte severe…

  6. Eu nu mai cred in ideea de consumator. Sunt indivizi, persoane, oameni, care da, consuma, dar au si viata, pe langa a fi consumator. Chiar nu inteleg de ce toti publicitarii si marketerii il vad ca pe un „consumator”. Este acelasi debate din psihologie dintre subiect si individ.

  7. Nu cred Corina ca este aceeasi dezbatere. „Sugestia” privind renuntarea la „subiect” este una americana si tine mai ales de political corectness si de faptul ca, intr-adevar, termenul „subiect” are o conotatie „experimentala” exagerata. Pe aceleasi rute de comunicare a ajuns si in RO sugestia de a folosi „gen” in loc de „sex” pentru a face referire la un parametru demografic vechi de cand lumea. Ori de cate ori se intampla asta mi-aduc aminte de expriesia favorita (ironic geniala) a lui Carlin „stand up and fight like a <>”🙂.

    Pentru noi e consumator consumator pentru ca asta este aspectul, latura sau dimensiunea de viata individuala-sociala care ne intereseaza in cel mai inalt grad. La fel cum intr-un studiu organizational participantii, sau „oamenii aia”🙂 sunt „entitati organizationale” sau „membri” sau chiar „angajati”.

    Sigur ca toate sunt fatete ale aceleiasi vieti. Sigur ca unele dintre aceste fatete arata mai bine si altele infinit mai rau. Dar nu ne putem gandi constant in fiecarte caz la „intreg” – pentru ca am ajunge intr-o „institutie” in cel mult un trimestru. De aici scindarea.

    Uneori ajungem inevitabil in contact cu tabloul intreg. Asta a fost o situatie nefericita, de contact dur, cu realitatea. Emotionant. Apropo de romanii reale si alte „agende ale populatiei”.

  8. Nici eu nu sunt de acord cu ideea de „gen” inloc de „sex”.
    Asta-i limba.
    Dar, revin, consumator??? Cum il definim? Consumatorul e omul care consuma o anumita categorie de produse. As putea veni cu argumente contra gen: media fragmentata, puncte de contact neuzuale, media neconventionala, etc. Dar nu acesta e motivul pentru care nu il vad pe „consumator”. Am doua motive. Unul dintre motive este faptul ca marca are o personalitate, iar individul incepe sa o piarda pe a sa in favoarea marcii, iar al doilea este abilitatea publicitarului de a lasa individul loc sa aleaga sau de a-i da „canale de alegere”, dar sa-l poata determina sa ia in considerare marca lui.
    Sau sunt eu din alt film🙂.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s