Telefon de fitze

In ton cu ultima aparitie editoriala a baietilor de la Academia Catavencu (Almanahul de Fitze), mi-am luat un telefon mai complex (citeste complicat): HTC TyTN II. Dupa cateva saptamani de investigatii pe net si discutii cu pasionati de gadgetareala, m-am decis la HTC. Pe care l-am luat, bineinteles, de afara. Desi el a fost introdus acum cateva zile si la oferta Orange..Ultimii in competitie ramasesera HTC si iPhone-ul. Care a pierdut pana la urma datorita accesului mai dificil la net si bateriei mai anemice. Si cum la noi hot spot-urile si prizele sunt foarte rare, am ales un acces direct.

Bineinteles ca este mult mai complicat decat ma asteptam (este mult mai destept ca mine) si de doua saptamani sunt pe o curba de invatare lenta dar stabila. Cred ca pana incep anul viitor ma prind cu toate pe care le poate face. Deocamdata sunt la capitolul playlists si multimedia. Sper ca la un moment dat sa ajung sa scriu de pe el direct pe blog 🙂 La fita vedere!

4 gânduri despre “Telefon de fitze

  1. felicitari pentru alegerea facuta!
    am si eu un htc touch de vreo 4 luni si sunt foarte incantata de el. sigur ca inca 🙂 este cu mult mai destept decat mine. dar eu m-am orpit din invatare dupa 2 saptamani pentru ca ma epuizase.
    acum, printre altele ascult super muzica in metrou cu el 🙂
    daca ai ceva nelamuriri legate de htc poti sa-mi spui pentru ca am pe cine sa intreb. respectiv sotul. care btw, are un i-Phone de care este pana acum foarte multumit. asteapta acum varianta a2-a. ce mai, suntem o familie fericita 🙂

  2. flx,
    multumesc pentru incurajare 🙂 pe short list era si Touch-ul, dar am zis ca e mai de efect slide-up-ul 🙂 poate data viitoare. astept si eu editia II la iPhone, poate ii pun la pct accesul la net prin card

  3. sunteti un fitzos :))

    60% e putin din cate stie sa faca ala. cred ca poate sa si gateasca o ciorba ca sa nu mai mancati salati din gradina ursului pe la birou

  4. corina,
    esti sigura ca vrei sa spui acest lucru despre mine?!
    daca primesti la examen un subiect dedicat de tipul „identificati si definiti dpdv. al VALS cele mai importante 5 segmente de consumatori romani cu/de fitze”? hmm?

Lasă un răspuns

