In sfarsit, vacanta de iarna

A venit. Am terminat cu agitatia din hypermarketuri, cu blocajul perpetuu de pe strazile agitatului meu oras, cu intalnirile si proiectele. Am de gand sa zac in casa, sa ma uit la filmele acumulate pe hard si sa citesc cativa cm cubi din metrul de carti care ma asteapta triste si necitite. Asha ca in urmatoarele 3 saptamani, doar note de lectura si de film. Si din urma.

„Celor mari, celor mici/Tuturor le dorim/Vacanta copiilor!” Adica sa va bucurati de liniste si/sau dicstractie!

8 gânduri despre “In sfarsit, vacanta de iarna

  1. pt mine astazi a fost ultima zi de munca pe anul acesta. si s-a circulat foaaaaarte bine.
    de acum ma asteapta filme si carti plus ca vreau sa fac niste fotografii si sa-mi exersez „talentul” de desenator😉
    iar tu poate scrii ceva si despre ashes and snow si imi trimiti si cartea aia.

    pt 2008 iti urez sa fii…intelept🙂
    sarbatori fericite!

  2. carmen,
    multumesc de urare. foarte adanca. sper sa ajung la acea stare inainte de inevitabila „intelepciune biologica” care nu este altceva decat plictiseala, abandon si potolirea secretiilor hormonale🙂
    am sa scriu si despre ashes and snow, imi este greu pentru ca limbajul pe care as vrea sa il folosesc este foarte diferit de cel pe care il folosim pe bloguri

Lasă un răspuns

