Conferinta pentru anul II

Dragii mei studenti,

Va reamintesc cu aceasta ocazie (stiu ca veti citi postul cu perle) sa va reamintesc  de conferinta la care va participa Mihaela Nicola joi 28.02.08 ora 18:00 in sala 12 (amfiteatru) din Povernei. Sa veniti, ca „nu am vorbit degeaba cu oamenii aia..” (dupa cum ne invata Stefan Cel Mare). Tema este una interesanta pentru voi: cum sa ajungi sa lucrezi in industria de comunicare. Eu zic ca merita. (sa nu ma faceti de ras, ca am prieteni care tin cursuri si in anul III🙂 )

3 gânduri despre “Conferinta pentru anul II

  1. Fara sa ma laud… Avand in vedere ca am avut ideea de-a o invita pe dna Mihaela Nicola si avand in vedere ca am facut reclama evenimentului printre colegi, ar fi aiurea sa nu vin! Cu siguranta colegii mei de an vor fi acolo si nu numai. Anuntul pus pe forumul FCRP a aratat interes si din partea colegilor de la ceilalti ani de studiu.
    Abia astept sa vina ora 18.00 de joi!🙂

  2. nu va fi problema. daca nu vor veni atat de multi din anul II desi n-au motiv pt ca am suspendat cursurile/seminariile anului II de la acea ora special pentru asta🙂 ….. vor veni cu siguranta de la alti ani! eu sunt optimist!🙂

Lasă un răspuns

