So typically me..

Ieri am avut programare pentru interviul de la ambasada SUA pentru viza. De la 8:00, o ora care pentru mine exista doar prin asociere cu analize, luat de sange sau plecat pe munte. Pentru acestea nu ai nevoie decat de fiziologic, creierul poate sa doarma in continuare in timp ce ti se ia sange. Al meu da primele semne de reconectare la realitate (atat cat poate fi Realitatea mea conectata la Realitatea despre care vorbeste specia dominanta de pe aceasta planeta..) pe la 9:05-9:10. De regula undeva la cateva intersectii departare de locuinta mea lacustra. In sunet de „clacsoane” si vorbe de incurajare de la partenerii de trafic. Dar sa ma intorc. In timp ce stateam la coada organizata am auzit oamenii vorbind de faptul ca trebuie si niste poze. Hmm..mi-am spus eu. Ce ciudat..Am gasit din fericire un loc deschis la ora aceea si le-am facut. Dar lovitura nesteptata am primit-o la receptie, unde am constatat ca aveam tot ce imi trebuie, mai putin un mic detaliu. Formularele lor standardizate..Am citit o usoara ingrijorare in ochii functionarului, dar l-am linistit repede spunandu-i ca sunt doar neatent si cu capul in nori si nu un nebun periculos care vrea sa ajunga in state pentru a creste nivelul de inteligenta al acestei mari natiuni. Cred ca l-am convins, m-a lasat sa ies fara probleme. Am sa mai incerc o data. Sper sa nu dau tot peste el.

5 gânduri despre “So typically me..

  1. yeah, this is so typically you…
    mi-am amintit un episod petrecut la sala de la schitu. ai incurcat saptamana de curs si ai venit „pe tura” lui alex carlan. pe atunci cursul era la doua saptamani🙂
    ai fost…dragutz🙂

  2. si pentru ca tot mergi in SUA iata ce am gasit intr-un mail funny primit astazi la birou

    I. Cum se cheama un barbat inteligent in America ?
    R. Turist.

    deci ai grija sa nu ramai pe acolo sa contribui la cresterea nivelului de inteligenta pentru ca atunci chiar ca nu mai avem nici o sansa🙂

  3. carmen,
    multumesc pentru gluma incurajatoare🙂 ma gandesc ca in perioada aceea este oricum mai usor, de vreme ce Dubia este la Bucuresti la Summit :))

Lasă un răspuns

