adress book-ul ca instrument de „beep”

astazi am primit un mail de la un om de research pe care il respect mult (mi-a fost si profesor la un moment dat). Mircea Kivu. care a forward-at la tot adress book-ul un mail primit de la cineva din industrie, victima unei „scheme” de tip asigurare. de data aceasta este vorba de o companie neaosa: Omniasig.

constat din nou ca acest instrument de comunicare, folosit de regula pentru „mass damage”, este unul dintre cele mai eficiente cand vine vorba de sanctiuni. toata lumea intelege, pentru a fost macar odata pana acum victima unei nesimtiri a vreunui brand. iar unii dau si ei mai departe. altii pun mana pe bloguri.

pana cand reusim sa avem o asociatie pentru protectia consumatorului care sa ne apere cu adevarat drepturile, facem si noi ce putem. vigilantism. tot pana atunci, din suflet, traditionalul „drop dead”.

iata povestea:

„Dragi prieteni,

Am primit relatarea de mai jos. Cred ca merita sa stiti, poate aveti de facut o alegere…
Al Dvs.,
Mircea Kivu

Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme…am facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul, a luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam…De cateva ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.
Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a ajutat sa pierdem 35 milioane.
Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.
PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei…nu a raspuns nimeni.
Va multumim!

Cristi Iorga
Alfa Cont
317 68 55/56/57

12 gânduri despre “adress book-ul ca instrument de „beep”

  1. eu am o asigurare de casa la ei (Omniasig). M-au sunat la scadenta unei rate si i-am rugat sa trimita (ca de obicei) pe cineva cu chitanta. Treaba s-a intamplat acum 2 saptamani. Cum tu n-ai vazut angajatul dupa bani, nici eu nu l-am vazut. Sper sa nu-si mai faca nimeni nicio asigurare cu ei.

  2. Exista si un reply la acest mail. Iata-l mai jos:

    Salut,

    Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.

    Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3 sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe la Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire, respectiv 15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA sant destul de piperate.

    Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon, am mancat “junk food” si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital. Nu a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin posta cheltuilile de transport cu salvarea.

    Cand am ajuns in tara, am gasit in posta facturile de la transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.

    Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12 mai 2007.

    2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele Unite. Cei de la Omniasig, imi spuneau la telefon ca nu stiu care este stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest caz.

    Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.

    Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector 1 care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au prezentat.

    Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care sant scadente de 9 luni de zile.

    La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca, eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig, polite Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama ca am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.

    O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea serioasa.

    Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora le-ai distribuit si problema ta.

    OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!

    Adrian Velicescu
    Se pare ca au inceput sa apara si rezultatele🙂

  3. As putea sa va povestesc istorisiri si mai socante de la BCR Asigurari… in acelasi registru. Destul sa spun ca am renuntat la Casco de la ei, am pierdut banii, dar m-am mutat demn in alta parte – totul, numai sa scap de incompetenta de acolo: sisteme informatice valatuc, proceduri aiuritoare, un CRM, sa zic asa, halucinant. Feriti-va! Un an si jumatate am stat client la ei, mai bine lipsa.

  4. ma intreb de fiecare data cand aud despre intamplari incredibile ca acestea la ce scoala de marketing sau comunicare au invatat managerii acestor branduri. pentru ce naiba baga sute sau kilioane de EUR in campanii de comunicare „de brand”??

  5. Pentru voi toti cara va „uitati” in gura tuturor fara sa analizati……………… si trageti concluzi imediat, cititi acest raspun pe care l-am primit si eu pe e-mail si intradevar are dreptate.

    Acest e-mail pe care l-ai trimis este al unei persoane care nu are cunostinte exacte despre CONDITIILE CASCO si care cred ca nici macar nu stie ce a semnat :))))) sii tocmai de aceea el considera ca i s-a facut o nedreptate🙂
    In primul rand cand se incheie o polita casco nu se face nici un DOSAR :)))…….se completeaza doar un simplu formular, se fac cateva poze la masina acestea fiind necesare la dosarul care i se face de catre inspector in caz de daune provocate de catre autor necunoscut ………….si pe langa toate acestea asiguratului i se mai da si o mica „carticica” cu CONDITIILE CASCO + alte chitante si mici suveniruri…….
    Dl Cristi Iorga din pacate in e-mail-ul pe care l-a trimis nu spune exact toate detalile…….15 mil nu poate sa dea decat pentru o masina scumpa iar in caz de dauna totala primeste o suma foarte frumusica de la omniasig fata de celelalte societati de asigurare 🙂 , nu spune ce avarii a avut la masina ceea ce este destul de important pentru ca in functie de acestea se poate repara o masina foarte repede iar acordul pentru a lua masina de la service se face in 48 de ore adica 2 zile lucratoare de la primirea ultimului document la dosar ………….de ce 2 zile??? pentru ca atata are inspecorul timp sa verifice devizul de reparatie a masinii , toate documentele pe care asiguratul este obligat sa le aduca la dosar … ..si atata timp este necesar si din cauza celor care vor sa profite ilegal de asigurare si trebuie verificat destul de bine dosarul…………….
    Dl Iorga cu siguranta nu a avut rabdare sa astepte dupa inspector sa dea acceptul de plata pentru devizul trimis de catre service si i s-a explicat la telefon cand el sustine ca a sunat la omniasig ca sa isi rezolve problema, ca are posibilitatea sa achite el inainte de acceptul de plata pe care il face inspectorul pentru a putea sa isi i-a mai repede masina din service iar dupa aceea sa vina cu facturile la omniasig si sa isi i-a banii …….simplu si frumos nu??? :)))
    El mai vorbeste de niste poze :))))) acele poze sunt defapt pozele facute de inspecorul sau agentul de asigurari iar care acestea sunt necesare cum ti-am mai spus in cazul in care avarierea unei masini este provocata de catre un autor necunoscut ceea ce s-a si intamplat in cazul domnului Iorga iar el nu a stiut exact cum sa explice problema pe care a avut-o :=))))) si pe langa asta domnul inspector COORDONATOR Ana Mihai nu are cum sa piarda pozele facut la CONSTATAREA avariilor de la masina si dupa cum observi domnul Ana Mihai nu este doar un simplu inspector🙂 dar sa zicem ca le-ar fi pierdut i-a gandestete tu ce ai putea sa ii faci lui pentru o asemenea sa zicem greseala care a costat cateva milioane :)))
    Deci e-mailul este al unei persoane rau voitoare si cu siguranta neinformata …punct.:)

    PS: e-mail nu a trimis la omniasig ptr ca i s-e raspundea cu siguranta s-au sa zicem ca a trimis dar nu cui trebuie……………………………… deci este o persoana neinformata🙂

    Apropo domnul N.Baltariu este cam tot de aceeasi categorie ca si domnul Iorga …….o persoana neinformata si totutusi cu multi bani :):);)

    Cam atat am avut de spus si asta pe scurt fara prea multe explicatii😉

  6. Cam ai dreptate Mariuse,mail-ul care l-ai primit este adevarat si eu am avut de aface cu omniasig si pot sa spun ca au fost foarte atenti si duri in privinta documentelor dar eu am stiut despre ce este vorba si masina mea a fost reparata la un service ffffoarte bun dar si foarte repede si intradevar a trebuit sa stau dupa ei 2 zile dar a meritat doarece service-ul cu care lucreaza ei a fost foarte bun si au facut o treaba buna………..noat 10 omniasig fata de celelalta societati care nici macra nu stii unde sa te duci si sa declari accidentul sau la ce service sa te duci fata de omniasig care am vazut ca au o lista cu absolut toate service-urile din bucuresti si ai de unde alege.

  7. marius, cosmin,
    as vrea sa fie cum spuneti voi in cazul Omniasig. Ceva, nu stiu exact ce, ma face sa fiu usor sceptic. Poate tonul accentuat „pro domo”..

  8. Toate societatile de asigurari procedeaza cam la fel : foarte greu se primesc banii pentru reparatii, ca si cum nu ar fi de la asigurare ci din buzunarul propriu al lucratorului .Si legea e facuta pentru beneficiul societatii,nu al clientului platitor, se modifica mereu tot in avantajul asiguratorului.Fiul meu a avut astfel de probleme cu UNITA , greu am recuperat banii -doar partial , dupa ultimele modificari legislative -cu zeci de telefoane, timp pierdut , drumuri nenumarate , nervi, oboseala . Totul insa pe banii clientului…
    Cred ca voi, tinerii , ar trebui sa incepeti o actiune de manifestare a spiritului civic : sa cereti sprijinul presei , sa inaintati petitii la guvern, la parlament prin care sa solicitati revizuirea legii . Mai ales in cazul „autorului necunoscut ” : nu ai martor, dar stii cine e autorul , insa politia nu face cercetari pentru identificare. Legea trebuie sa-l oblige pe polititst sa vina la fata locului sa cerceteze, sa faca expertiza.
    Si inca un lucru : documentare despre Fondul pentru Victimele Strazii, se poate primi si de aici despagubire la autor necunoscut, cu conditia sa nu ai CASCO.Dar ce faci cand ai utilizat deja Casco si nu o mai poti folosi in anul respectiv pentru „autor necunoscut ” ? Platesti din buzunar, politia zice ca victima sa prinda hotul !

  9. elena,
    persoanele fizice sunt prea mici pentru un razboi atat de mare. poate daca isi asuma acest demers o asociatie care sa faca presiuni asupra protectiei consumatorului. altfel, nu am mari sperante..

Lasă un răspuns

