naming si consumatori

am citit zilele trecute un post foarte fain la stefan. pornit de la un articol al lui A. Shore si „intitulat”: how not to name. foarte suculent si in acelasi timp adevarat. unul din subiectele atinse vorbeste despre testarea numelor pe consumatori. si cu aceasta ocazie mi-am adus aminte de multitudinea de focus grupuri cu aceasta tema facute de-a lungul timpului. desi recomandasem insistent in prealabil clientului sa nu faca acest lucru, pentru ca oricum nu iese nimic. asa s-a intamplat de fiecare data. nu a iesit nimic util si constructiv. am ajuns chiar sa facem pariuri pe numele testate. nu ne-am inselat niciodata. consumatorii aleg de fiecare data cea mai safe si mai asociativa pentru ei solutie. mare dreptate au oamenii de branding cand vine vorba de naming: nu le testati pe consumatori.

3 gânduri despre “naming si consumatori

  1. Chiar ma gandeam mai demult…ce nebuna trebuie sa fi parut ideea de a numi o compania producatoare de calculatoare Apple. Iar acum ni se pare asa firesc.🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s