In cinstea summitului am plecat din Bucuresti

Un eveniment cu un efect atat de intens asupra traficului nu putea fi intampinat de catre un om suferind de „nevroza traficala” ca mine decat prin indepartarea grabnica de locul faptei. Asha ca am plecat la Cluj. La fel de ploios, dar macar se circula. Sa auzim si sa vedem de bine.

2 gânduri despre “In cinstea summitului am plecat din Bucuresti

  1. si eu am fost la loc cu verdeata unde nu-i intristare nici suspin😛
    just jokin’! am fost in viena. fara claxoane, fara oameni stresati sau grabiti.

Lasă un răspuns

