Bah, SUA-i sor’mea. I. Coming to America..

Luat de valul evenimentelor care s-au petrecut in ultimele zile in viata mea, nu am apucat sa mai postez. Desi traiesc vremuri foarte interesante. Acum sunt in State. Cele Unite si ale Americii. Pentru doua evenimente: (1) 11th IAA World Education Conference si (2) 41st IAA World Congress.
Dupa un drum obositor fizic (18 ore), dar refereshing datorita companiei distinsilor mei colegi din delegatia romana (23 cu totul, Una dintre cele mai numeroase delegatii), am ajuns. Alta lume, alt fus orar, alte reguli. Este atat de mult de vorbit, incat am sa o fac dupa ce ma intorc. Acum mai bine va tin la curent cu ispravile romanilor la Washington. Se prefigureaza cateva. O singura poza, in spatele Casei Albe, cu mainile atarnand disciplinat si pasnic pe langa corp si zambind la lunetisti, in timp ce Romanita, Nadia si Alexandra ii saluta respectuos.


Si momentul de aventura in care Alexandra, la sugestia lui Eusediu de a provoca „un moment memorabil” pentru intreaga lume, se catara pe gard. Noroc ca ma stiu pe mine americanii, si nu au facut nimic. Dar nu stiu cat am sa ii mai tin..

Lasă un răspuns

