Bah, SUA-i sor’mea. III. Stirile de maine sunt expuse in muzeu.

Washington-ul are un avantaj special: toate muzeele sunt free. Si are o multime. Iar organizatorii Congresului IAA au avut o idee frumoasa: sa organizeze toate receptiile de seara in locatii culturale. Prima receptie de lansare a avut loc intr-un muzeu care nu a fost inca inaugurat: Newseum (se deschide pe 11 aprilie). In care invitatii au avut la dispozitie doar doua etaje din cele sase, dar asta nu a impiedicat ca spiritul intreprinzator romanesc sa se manifeste din plin (va povestesc cand ma intorc, cu imagini). Mi-a placut mult faptul ca este construit interactiv si au gandit solutii pentru ca orice vizitator sa poata fi jurnalist pentru cateva ore. Ca are prima pagina a fiecarui ziar important din statele americane tiparita in format mare si expusa. Ca am putut admira in format mare toate fotografiile ce au luat premiul Pulitzer de cand acesta a fost infiintat. O experienta deosebita pentru un amator pasionat de fotografie. Sau pentru un student la jurnalism care poate sa ia decizii etice, sa fie fotoreporter pentru evenimente speciale, sa conduca redactia unui ziar, sau sa transmita live din fata Casei Albe. Cum am facut si eu, cu o multime de greseli, justificate de faptul ca atrebuit sa ajut sea food-ul japonez oferit de gazda petrecerii (Detsun, cea mai mare agentie de publicitate din lume) cu vin alb. Ma puteti vedea cum am reporterizat in hall of fame-ul lor, alaturi de cativa copii care se disteraza. Va rog sa nu faceti nicio asociere spontana :) 

8 gânduri despre “Bah, SUA-i sor’mea. III. Stirile de maine sunt expuse in muzeu.

  1. faina idee un astfel de muzeu.
    mi-a placut „interventia” ta. mai ales privirea pe care ai avut-o la final. gen „a fost bine?’, „am iesit?”🙂

  2. Pingback: on the fast lane at Core Target - Bogdan Gavrila

Lasă un răspuns

