Urari de Paste

Oameni buni, nu stiu ce alte urari sincere si traite pot fi facute la un astfel de moment sacru din an. Asa ca va spun acum si in aceasta forma ca va doresc un Paste fericit si linistit.

Am sa renunt din acest an la obiceiul stresant si gol de orice continut al urarilor prin sms, eventual pentru tot adress book-ul🙂 Ne auzim pe telefon, sau folosim telepatia. Asa ca fiti pe faza.

Si pentru ca este unul din putinele momente din an in care putem macar pentru o vreme sa ne iertam unii pe altii, faceti acest lucru daca v-am suparat cu ceva. Am sa fac si eu acest lucru retragand un post in care atasam CV-urile unor studenti care s-au dovedit profund lipsiti de seriozitate si implicare in proiectul training-urilor Interact si nepublicarii CV-urilor celor care au fost la fel de neseriosi la ultima editie (cand eu  si Afrodita am fost plecati in State).

2 gânduri despre “Urari de Paste

  1. Domnule Profesor,desi ati spus ca veti scoate CVurile , ele sunt in continuare active. Va rog sa va respectati promisiunea!

Lasă un răspuns

