The wheelway to Heaven

Team building in Bucovina, unul din ultimele paradisuri bucolice pe care le mai avem in tara. Desi numarul nostru redus nu justifica la prima vedere o astfel de activitate, ne-am gandit ca poate functiona macar ca o supapa. Lucrul indelungat in conditii de stres intelectual si cultura noastra organizationala profund competitiva, construita pe o perspectiva ireverentioasa fata de lume si viata (citeste orice si oricine), erodeaza in timp capacitatea de a interactiona pasnic cu ceilalti. Si pentru a nu citi in presa despre primul caz din Romania de crima in masa la locul de munca, am decis ca e bine sa nu ducem razboiul alfa-delta dincolo punctul de non retur.

Pentru ca este prea frumos unde am poposit, am primit interdictie de la colegii mei de a posta pe blog date de identificare a locatiei. Turkish are ca misiune de lupta sa monitorizeze posturile mele. Dar intotdeauna exista o solutie de a ocoli adevarul pentru oamenii inteligenti, asa ca va spun ca am mai scris despre acest loc anul trecut 😉

Oricum insa, e greu sa scrii aici, printre mishto-uri, recomandari de relaxare si oferte de ajutor ironic pentru subiecte interesante pentru posturi. Cum are cineva o idee traznita, cum aud: „Dan, ai putea sa scrii despre asta pe blog!”. Ma gandesc serios sa infiintez o sectiune cu invitati, unde prietenii mei sa poata vorbi cu lumea.

Am ajuns aici dupa un popas de doua zile in Cluj, unde am avut de tinut doua prelegeri la masteratul de publicitate de la facultatea de comunicare de aici. Dupa un drum prin furtuna care a szmotocit un sfert din tara, cu o pana descoperita la Sinaia si purtata pe picioare cu aer din benzinarie in benzinarie. Dar am avut alaturi ingerul pazitor si am ajuns cu bine. Si unde, din nou, am petrecut cateva zile superbe, iar pentru ca acolo sus cineva ma iubeste, au fost si profesionale, si personale. Am cunoscut oameni deosebiti, am invatat si am fost invatat, am petrecut din nou cateva ore aparte in Gradina Botanica si am mancat in locuri ascunse. All in all, aproape a fair trade. Dar intentionez sa ma revansez..

In lungile ore ale drumului ingrozitor dintre Cluj si Gura Humorului in care rememoram experientele din zilele acelea am ajuns la concluzia ca acest oras este al doilea ca importanta in viata mea. Ingrozitor pentru ca este in reparatii perpetue, dar superb ca peisaj, mai ales in pasul Tihuta. Din cele cateva sute de km, doar 50 au fost ok. Dar acestia au compensat pentru tot restul drumului, sumbru reper de comparatie. Nimic nu se compara cu momentele nepretuite ale rush-ului de adrenalina pentru un creier privat de somn si cufundat in endorfine. Sa asculti cum bat constant in tobele cilindrilor cele 7000 de rotatii/min ale motorului Honda de 195 CP, in timp ce pe fundalul sonor se estompeaza Starway to Heaven iar pe cel al vederii periferice ceva ce pare a fi un peisaj. Abia acum am simtit ca inteleg cu adevarat drumul spre Amber, singura cetate neschimbatoare, modelul pentru toate celelalte. Ce iarba? Ce coca? Ce amfe? Nada.. Cilli con carne..Pentru acestea exista Mastercard. Pentru momentele nepretuite, doar sansa de a le trai. Pentru ca pentru cei mai multi dintre noi viata este 90% banalitate, 9% suferinta si doar 1% fericire.

Am sa ma intorc saptamana viitoare la evenimente profesionale interesante: o sedinta comuna a board-urilor IAA si UAPR pentru alinierea pozitiilor decalibrate de ultimul EFFIE, o alta discutie sterila si lipsita de finalitate despre studiul AdMarket, coordonare de licente, focus grupuri, politica si multe altele, despre care voi afla abia luni. Pana atunci, ma agat cat pot de ecouri inainte ca ele sa se estompeze si imi spun ca, opus a ceea ce am invatat la scoala, cateodata 1 inseamna mult mai mult decat 99.

eroina. prafuita, dar fericita

dimineata

dintr-o parte

direct din pat

in curtea din spate

in spatele blocului suntem noi, care te facem pe tine

casa pastravilor zen

prietenie la fata locului

la asfintit

7 gânduri despre “The wheelway to Heaven

  1. Frumoase poze! Ce aparat folosesti?

    In alta ordine de idei, team buildingurile astea imi amintesc de chermezele ceausiste, atunci rezervate securistilor si PCR-istilor scrofulosi la datorie, acum la indemana omului de rand, cu conditia sa fie inregimentat in strategii de dezvoltare.

  2. malina,
    multumesc de cuvintele frumoase la adresa pozelor. un simplu si batran Canon Rebel XT, care isi face datoria cu credinta si devotament.
    despre team building-uri, cum spui tu. noi suntem oameni de rand, dar foarte putin preocupati de strategii de dezvoltare de business. cu speranta ca pariul pus acum 9 ani are sa reuseasca. ne mai ducem din cand in cand in locuri frumoase, jucam freesbee, scrable, terminam rezerva de Heineken a oamenilor si comentam.

  3. ahaaa, deci ati fost in…inima bucovinei 😉
    foarte frumos loc. sper sa ajung si eu in aceasta vara. vad ca masina ta a supravietuit asa ca o sa ma incumet si eu impreuna cu prietenii mei.

    ma intrebam daca pentru voi chiar a fost un teambuilding (organizat de catre o firma de profil) sau pur si simplu o iesire pentru a va relaxa. hmmmmmm…..

    si infiinteaza rubrica pentru invitati. asa poate va scrie si dragos sau zmock 🙂

  4. locuri frumoase si oameni foarte de treaba
    aproape alta tara, acolo la Bucovina. un hibrid care a luat numai ce e mai bun de la Moldova si Ardeal si un „pic” de ocupatie austro ungara.

  5. carmen,
    te-ai prins 😉 mai nou am constatat ca cela mai utila forma de „team building” pentru noi este sa petrecem un timp impreuna, departe de stres si job. ii zicem asa ca altfel nu ne „iarta” clientii 🙂

  6. Aceste team buildinguri sunt practice si frumoase, pentru ca participantii la ele pot invata foarte multe lucruri folositoare si in cadrul lor este dezvoltat spiritul de echipa si apare sentiment de solidaritate si camaraderie, oamenii se cunosc mai bine si se pot forma chiar prietenii.
    Ati participat la multe team-buildinguri?
    Aveti un blog interesant. Mult succes!

Lasă un răspuns

