Din nou despre brandul Honda. Recunosc, sunt biasat :)

Da, recunosc. Am si eu branduri despre care vorbesc cu bias emotional. Honda este unul dintre ele. Ma simt impacat sa vorbesc despre asta atata vreme cat nu o fac pentru vreo recompensa materiala sau impotriva convingerilor si principiilor mele. Mai ales ca am avut experiente puternice si directe cu brandul si am oricand pretexul comentariilor despre o comunicare competenta 🙂

Gratie, multumita, datorita lui Turkish (pe care il puteti citi in fiecare numar din Top Gear la sectiunea „comentarii ironice despre lume si viata cu o mai mica sau mai mare legatura cu automobilele”) am intrat in contact cu ultima abordare la moda in tarile civilizate („pe lumea cealalta” cum zic eu cu jind..). Adica live advertising facut de entuziasti. Cand vom avea si noi un brand care sa trezeasca astfel de motivatii? Sau clienti/agenturi care sa indrazneasca o astfel de abordare? Pana atunci, „Si acum: hanbal”.

Cu aceasta ocazie si o vorba de tristete la adresa OMV. Am alimentat cu obisnuita de 95 la intoarcerea din Bucovina (parca la Roman sau Bacau/Brasov) si am constatat o diminuare considerabila a performantelor motorului. Fata de tura precedenta (cand am mers din Cluj catre ) diferenta a fost frustranta. Cred ca am sa renunt la acest provider si am sa trec la altul. Am recomandari catre Agip si Rompetrol. Dar pana atunci, ce aditiv sa pun peste ce mi-a ramas in rezervor, sa mai diminuez din stare? Pls. advice.

17 gânduri despre “Din nou despre brandul Honda. Recunosc, sunt biasat :)

  1. iulian,
    despre mercedes benz si ce inseamna acest brand in Romania este o discutie lunga de tot. eu nu as conduce acest brand nici daca mi s-ar da gratis. nu este vorba in vant. numai cand ma gandesc la burtosii, interlopii cu ceafa rasa pe care se odihneste lantul, la tiganii sau politicienii de provincie care conduc un mercedes si mi se intoarce stomacul pe dos. prefer oricand si in orice conditii Honda.
    Roaga-te sa nu citeasca Turkish comentariul tau..

  2. Dan nu pot sa cred cata prejudecata!! revoltator! kudos!

    Dar cred ca iulian facea referire numai la dificultatea formarii unui numar mult mai mare de litere. A ales nefericit marca :).
    Putea sa sugereze Koenigsegg. CCX.

  3. chiar azi am vazut filmuletul (trimis de un coleg la job) inainte de a intra pe blog; e…altceva, e…reusit, e…cu fiori pe spinare ca te gandesti daca…

    pe cand si la noi? hmmm: anul asta nu prea cred, poate la anul, sau la anul..

  4. Dan, nu am competentele lui Turkish in materie, insa iti recomand din experienta de sofer de „japoneza” OMV Carrera 100 sau orice alta benzina cu CO peste 98 – 99 de la Rompetrol sau Petrom. Nu folosi 95. Cu riscul de a face publicitate (macar o fac cui merita) Evita MOL, Lukoil, AGIP, etc si , bineinteles orice facatura ce se poate gasi prin provincie.

    Eu am ajuns cu masina in service pentru ca mi se parea ca e vina ei cand de fapt era doar vina carburantului pentru performantele slabe.

    Subscriu parerii tale despre Mercedes, BMW, Maserati, Bentley, RollsRoyce, etc. Produse superbe si marci incredibil de bine facute si bine comunicate au un taget atipic aici – dar nu au cum sa renunte la el pe motiv de potential de business. Ca atare, renunta la noi:) Aminteste-ti discutia despre Aston Martin de la scoala.

  5. Victor,
    Multumesc de recomandari. Am sa le incerc pe toate. M-am hotarat sa fac un experiment. Nu ma asteptam ca benzina/combustibilul sa influenteze atat de mult performantele motorului. Sau sa existe diferente atat de mari intre produsele aceluiasi brand 😦
    Ma bucur ca mai este cineva care gandeste asa. Am facut de curand greseala sa imi spun opinia despre Mercedes and Honda in orasul Cluj. Mai aveam putin si mi-o luam 🙂

  6. E normal, Dan, ca Mercedes sa fie premiant in Cluj. Oamenii astia ca si mult altii din Transilvania au trait ani de zile aducand/ conducand cobrele second hand (Mercedes 200 D, 220 D, etc – foste taxiuri in Berlin). Sigur ca acum le respecta – si sunt de respectat – pentru ca toate au rulat milionul de km fara reparatii capitale la motor. Da, fara. Iar suspensiile la modelele astea sunt extrem de simple si service-ul nu e costisitor. Pana la urma in Romania te omoara drumurile nu combustibilul:) D-urile mergeau cu motorina.

    Asadar ei au o alta experienta cu brandul. L-au trait altfel decat noi, iar masinile (produsul) intotdeauna a fost unul excelent.
    Eu ma solidarizam cu tine vis a vis de perceptii fata de brand nu fata de produs in sine – caruia n-ai ce sa i reprosezi:) A se vedea noile modele AMG:)

  7. victor,
    sa ne faci, te rugam, o relatare despre experienta ta dupa ce utilizezi un AMG. eu mai am pana cand acest blog va deveni atat de citit incat sa justifice includerea mea in vreun lot de „testaci” si „relataci” de experiente auto. poate dupa ce incepe Turkish sa scrie si la mine..(zi da, si iti dau intre 40% si 80% din banii pe care ii va produce acest blog) 🙂

  8. Le -am condus peste tot. Si in Algeria subsahariana cu doamne la bord, sau inspre Vladivostok urmarit de maria uraniului, prin kalahari acum ceva timp, si, cel mai romantic, in timpul razboiului de 6 zile cand faceam taxi pe podul de vase de peste Suez.

    Le-am condus peste tot in visele mele. Pentru ca in tinerete am avut multe vise date de ele, Cobrele, pe vremea cand student fiind
    si eu le aduceam si le veneram si mi se pareau cool si ..
    mai si depindeam de ele:)

    Adevarul e ca e oribil cand tre sa le impingi …mai ales la deal prin Austria:)

Lasă un răspuns

