Imagini din viitor

Navigand hai hui pe site-urile mele futuristice, am dat peste seria Visions of the Future. Nu am inca BBC4 in oferta mea de programe prin cablu, asa ca m-am multumit cu descrierea ei si bibliografia. Ca intotdeauna, viitorul a ajuns deja la unii inca de acum cativa ani. Tot ca intotdeauna, la noi va ajunge la cativa ani dupa. Glumeam cu Turkish cand am vazut la Razvan pe blog cum „s-a dat” cu trenul magnetic cu 431 km/h ca atunci cand vom avea si noi autostrazi, la ei se vor fi desfiintat de mult..

3 gânduri despre “Imagini din viitor

Lasă un răspuns

