Studiul J.D Power pentru piata germana

Guess what? si in patria lui Passat si Mercedes tot japonezele ofera mai multe si mai profunde satisfactii. iar Honda rules 🙂 Cool, huh?

tocmai ce suntem in discutii cu o importanta revista de auto pentru un studiu similar. poate reusim (in sfarsit..) sa facem asa ceva si pentru aceasta colonie auto germana numita Romania..va tin la curent daca iese. vom avea nevoie de ajutor.

Anunțuri

3 gânduri despre “Studiul J.D Power pentru piata germana

  1. Ar fi interesant macar sa vedem ce inteleg „colonistii” prin satisfactie.

    Clasamentul mi se pare foarte „strans” ca diferente de punctaj.

    Oricum, daca veti face asa ceva – contati si pe mine:)

  2. orice studiu in domeniul auto legat de customer’s needs and behaviour sunt more than welcomed 🙂 in Romania…unde momentan ne bazam pe ce zice producatorul ca ar fi target.

    So, good luck si la mai mare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s