Scoala IAA de vara 2008

Ieri seara s-a lansat oficial editia 3 a Modulului I al Scolii IAA Romania. V-ati prins, a fost doar o figura de stil „scoala de vara”. Pentru ca se va desfasura in aceasta vara, ceea ce o va face mai dificila decat de obicei. Vara tentatiile sunt mult mai mari, timpul pentru auto-recompensare mai dulce, iar marea mai aproape de suflet sau de trup.

Ne-am bucurat mult ca am ajuns la editia 3. Daca prima oara putea fi un accident, iar a doua oara un rezultat al inertiei, a treia oara inseamna institutionalizare. Adica suntem pe drumul cel bun. Cu aceasta ocazie va anunt neoficial ca in toamna va fi available si Modulul II (middle) si ca in primavara anului viitor si Modulul III (avansati si manageri). Se lucreaza din greu la ele.

Doar odata cu aceast proiect am reusit sa imi depasesc zambetul ironic fata de sintagma „multumim sponsorilor”. Daca nu ar fi fost Unilever si Pepsi aceasta scoala ar fi costat incomparabil mai mult si probabil proiectul nu ar fi fost niciodata mai mult decat un proiect. Cum adanc grait-a Eusediu cu ceva vreme in urma: „dai un ban, dar stii ca nu il mai ai..”

Avem si foto. Greu de facut in sala aceea, cu lampi foarte joase..Cu aceasta ocazie sunt nevoit sa fac un anunt important pentru cariera mea de amator. In urma mai multor incidente cu fotografii facute de mine pe la diverse evenimente unor persoane din industrie am luat decizia sa renunt la portrete si instantanee cu oameni si sa imi aleg ca subiecti alte vietati. Sau sa ma intorc la natura. Am constatat ca am trei defecte importante pentru aceasta sub-specie:

(1) reflexul de a vedea cu o privire abrupta si uneori fara suficienta culoare oamenii cu imagine publica din alte unghiuri sau perspective decat cele din care se vad/regasesc de obicei (imaginati-va diferenta fata de imaginile bogate si luminoase sau unghiurile deschise si ample cu care sunt obisnuiti din lentilele fotografilor profesionisti de industrie..)

(2) o structurala tendinta de a nu acorda suficienta atentie detaliilor sau sensibilitatilor din viata de zi cu zi

(3) tendinta de a interactiona cu lumea printr-un prim strat aproape permanent de umor (auto)ironic

Combinatia lor m-a bagat adesea in situatii jenante si mi-a adus priviri sau cuvinte. Aproape intotdeauna indreptatite. Iar cand a fost si presa implicata, a iesit si mai ciudat. Asa ca ma opresc aici, imi cer scuze retroactiv si incep sa imi reconfigurez colectia de lentile si obiective 😐

deschidere oficiala

vorbe, vorbe

sefii zambesc

balada sponsorului

investment kung fu

cam cat trebuie sa investesti in educatie

cum se recupereaza investitia in educatie

veniti de luati lumina

11 gânduri despre “Scoala IAA de vara 2008

  1. nici una nici alta. pur si simplu pentru conceptul „cool” al site-ului. am o mica colectie la mine pe blog la categoria „cool” websites.

  2. sau poate sa fie legat de partea a doua a topicului, cea in care iti contorizezi defectele si eu iti recomand ceva instead of…

Lasă un răspuns

