Am vrut sa cred. Dar m-am inselat..

Am vazut in we filmul de capa si spada Dosarele X , episodul I want to believe. M-am dus cu asteptarile unui fan care a urmarit la mijlocul anilor 90 serialul. Nu m-am dezmeticit pana la sfarsit, asteptand sa se intample ceea ce ar fi fost de asteptat sa se intample (dupa mine). Vorba acelui banc cu bunicute: „da’ violu’ maica, da’ violu’?!?” Dar nu. Actiunea unui film politisto-sri-st noire, Mulder pupacindu-se cu Scully si facand un cuplu disfunctional serios, asa cum le sta bine unor oameni care si-au dedicat integral viata celor care se afla „out there”. Replici moraliste si de o profunzime sociala americaneasca care m-au lasat cu motorasele gandirii zumzaind in background pentru cateva minute, incercand sa vad daca nu cumva am inteles eu altceva. Aproape ca celebra scena dintre Neo si Trinity din finalul lui Matrix III, cand ea se pregatea sa moara iar el sa isi implineasca destinul mesianic. Din nou tema preotilor catolici pedofili care este atat de expirata, incat nici bancuri proaste nu se mai fac cu ei. Si cam atat. A, era sa uit. Nici extraterestrii nu au venit la intalnire. Unde se indreapta lumea asta daca nici alienii nu mai sunt ce-au fost?!?

4 gânduri despre “Am vrut sa cred. Dar m-am inselat..

  1. Cand eram in scoala generala urmaream cu mare interes serialul. Apoi, a venit primul film in 98 pe care nu l-am vazut. Apoi jocul pe calculator pe care l-am primit in dar de Craciun si pe care-l re-joc si acum cu mare placere. Astfel ca si eu m-am dus incarcat cu asteptari(si cu floricele si coca-cola), dorind si eu cu ardoare „sa cred”….insa, si eu am fost cam dezamagit, intrucat povestea mi s-a parut cam „subtirica”.. un rapper Xzibit vine sa o convinga pe Scully sa-l convinga pe Mulder sa rezolve un caz…pentru ca imediat Scully sa renunte si sa traga Mulder de ea….ca sa nu mai zic de „cuplul disfunctional”…tocmai asta era misto in serial, aceea stare de „preindragosteala” …si colac peste pupaza..Where were the Aliens? sau macar The Smoker?…macar l-au readus pe Skinner..As putea sa-l trec la categoria dezamagiri alaturi de Mumia 3… In fine, pana la urma nu a fost asa de rau. Au fost floricele si Coca-Cola. Meniu Hollywood.

  2. vlad,
    pe mine ma ingrijoreaza lipsa „entitatilor” din acest film. asta inseamna ca vor mai face unul, la care am sa fiu tentat sa merg cu speranta ca poate incheie cumva serialul si primesc niste raspunsuri..cu d’astia ca mine functioneaza industria de remake-uri sau sequel-uri😦

Lasă un răspuns

