teasing cu/de la Raazvaan Matasel!

zilele acestea am tot fost intrebat de mai multi colegi din industrie daca stiu cine este creativul cu care isi deschide Razvan agentie in curand. chiar daca as sti, nu as putea spune nimic daca el nu a anuntat inca. frumos si profi este sa o faca chiar el, atunci cand considera de cuviinta sau cand este strategic cel mai potrivit. mai ales ca este vorba de un pariu dificil, in care jocul dintre brandul personal si cel al organizatiei va avea un jeton greu de aruncat pe masa. asa ca ii tin pumnii cu drag sa reuseasca 🙂

dar cu aceasta ocazie mi-am dat seama ca a ales o strategie interesanta pentru a atrage atentia asupra viitorului eveniment: teasing-ul. cred ca este pentru prima oara cand un publicitar care pleaca dintr-o agentie mare o foloseste in acest fel. asta, bineinteles, daca nu am cazut din nou in „capcana strategului”: supra-rationalizarea (in english pls.: cand „gasesti” constructii strategice fara ca ele sa existe). dar de la Razvan ma astept la astfel de constructii, asa ca sunt linistit.

deci nu stiu cine este. am aflat doar ca ii place sa pescuiasca 😉

15 gânduri despre “teasing cu/de la Raazvaan Matasel!

  1. cristi,
    nici nu ma asteptam la altceva din partea ta 🙂 adica sa stii, respectiv sa ii respecti alegerea. si eu sunt tributar ideii de eficienta: important este ce vor face..

  2. Stim toti, dar il iubim prea tare pe Razvan ca sa ii luam placerea „revealing-ului”. Eu sunt convinsa ca o sa faca multe lucruri bune…si asta o sa il faca fericit pe Razvan.

  3. Eu nu stiu… si ca mine destui… deci „multimile” asteapta in continuare un deznodamant… Nu ca ne-ar interesa in mod special si deosebit. Insa curiozitatea…

    Suntem suficienti „cetateni turmentati”, asadar strategia lui de teasing functioneaza. 🙂

    In orice caz: sa-i fie intr-un ceas bun!

  4. niceday to you too,
    imi pare rau, dar nu vreau sa am un „incident armat” cu Razvan. face full contact si este mai greu decat mine cam cu 20-25 de kg. ca sa nu mai spun ca a avut perioade lungi in care a frecventat Bamboo. no maam/sir..no, no, no..:)
    intra pe blogul lui Cristi Manafu (CM de mai sus), este foarte orientat catre stiri calde si rapide din industria de marcomm. sigur are sa anunte printre primii.

  5. Vai de mine, dar nu doream sa „provoc” o dezvaluire. Doream doar sa punctez ca degeaba unii stiu… ca altii tot nu stiu… 🙂 (cu alte cuvinte o problema cu care se confrunta omenirea in orice domeniu… dar sa lasam reflectiile filosofice la o parte).

    Una peste alta tot m-am ales cu ceva: am aflat ce inseamna initialele CM… Deci se poate vorbi de un castig din aceasta interactiune virtuala. Bine si atat :).

    Asadar nu va mai agitati si tulburati pentru atata lucru ca nu e necesar. Cei ce stiu sa le fie de bine iar cei ce nu stiu vor afla la momentul potrivit… adica la momentul stabilit de insusi Maestrul in persoana.

    Asteptam cu nerabdare. Si oricum sunt toate sansele sa nu cunosc persoana nici dupa dezvaluire. Asa ca… 🙂

  6. niceday,
    daca te intereseaza domeniul este foarte util sa intri periodic pe blogul lui Cristi. Este foarte actualizat cu info din marcomm si scris cu mult bun simt si pasiune.

  7. Multumesc de pont. Cred ca am ratacit de vreo 2-3 ori pe blogul sau, dar mai degraba din intamplare decat intentionat si sistematic. Insa am sa ma uit mai cu atentie de acum, macar pana imi dau seama daca imi place sau nu stilul. Domeniul nu doar ma intereseaza ci chiar lucrez in el, insa concentrarea este pe proiecte si acumulare de know-how din experienta proprie si cazurile pe care trebuie sa le rezolv eu, mai degraba decat pe cine ce este si cu ce se ocupa prin Bucuresti. Desigur intotdeauna ceilalti sunt o buna sursa de cunostinte si mai ales informatii, insa recunosc ca prefer cartile, exemplele „clasice, simple si revolutionare” din afara care au punctat (sau uneori schimbat) in diverse momente evolutia acestui domeniu si fara indoiala si exemplele reusite de la noi (caci se mai intampla sa fie). Traiasca „autodidacticismul” care te ajuta sa-ti construiesti un „stil personal” si – pana la urma – o alternativa la „retete” si „drumuri batatorite”! 🙂

    Insa cum uneori e bine sa fii si „informat” nu doar „cunoscator” (si nu voi face aici apologia diferentei dintre „informatii” si „cunostinte”) e adevarat ca nu strica sa mai stii si „cine ce mai face prin Bucuresti”. 🙂

    Am sa urmaresc si blogul lui Cristi.

  8. niceday,
    ai ajuns la o concluzie profunda..si eu cred ca in comunicare incepi sa inveti cu adevarat doar dupa ce intelegi studiile de caz si le adaptezi la situatii noi, eventual locale. mai ales daca lucrezi deja in domeniu. pentru mine sunt cele mai insightfull exercitii. la care mai adaug scenarii „what if” pe trei niveluri (-1; 0; +1).
    dar am mai constatat si ca din cand in cand am nevoie de „checks and balances” cu opiniile colegilor din industrie in care am incredere ca sa previn fenomene de tipul „am intotdeauna dreptate” 🙂
    cat despre „comentarii sociale” (ca sa folosesc un eufemism..), mai bine citesti un studiu de caz. sau macar o poezie 😉

  9. Pingback: Zice-se ca Emilian Arsenoaie pleaca iar | - Relatii Publice si comunicare online

  10. niceday,
    studiile de caz despre care vorbeam mai devreme sunt SF pentru piata noastra :)) „the future is here. it’s just not evenly distributed yet..”
    glumeam cu amaraciune cu niste prieteni din industrie ca pozitionarea brandului de tara al Romaniei ar trebui sa fie asta:
    „Sfarsitul lumii este aproape…Veniti in Romania!! Aici sfarsitul va ajunge doar peste 50 de ani!”

    si ca logo-ul Bucurestiului ar trebui sa fie un maidanez castrat, cu un PET in gura (pentru target-ul extern) si un covrig in coada (pentru cel intern)

    so, don’t get me started public 🙂 ma intalnesc cu oameni importanti pe acest subiect si trebuie sa imi salvez aparenta de optimism si entuziasm..

Lasă un răspuns

